Ünlü çocukların tercihi İstanbul’da

Güncelleme Tarihi:

Ünlü çocukların tercihi İstanbul’da
Oluşturulma Tarihi: Eylül 24, 2011 00:00

Fransız lüks çocuk markası Bonpoint, 26 ülkeden sonra Türkiye’deki ilk mağazasını İstanbul Nişantaşı’nda açtı.

Katie Holmes ve Tom Cruise’un çocukları Suri için sürekli alışveriş yaptığı, Kate Moss’un düğünündeki küçük nedimeler için tercih ettiği markanın Paris’teki atölyesini gezip, tasarımcı Innamorato’yla görüştük

Tom Cruise&Katie Holmes, Brad Pitt&Angelina Jolie, Obama Ailesi, David&Victoria Beckham ve pek çok kraliyet ailesi bebek ve çocukları için Bonpoint’i tercih ediyor. En son Kate Moss, düğünündeki küçük nedimeler için bir elbiseden tam 16 adet sipariş verdi. Peki, nedir bu markanın sırrı? Tabii ki tüm ürünlerin incelikli düşünülerek hazırlanması. Tasarımcı Christine Innamorato’nun yarattığı modeller, yaklaşık 30 kişinin çalıştığı Paris’teki atölyede hazırlanıyor. Patronlar sekiz kişi tarafından elde yapılıyor, iki buçuk ayda prototipler çıkıyor. Ve atölyeye her çarşamba çocuklar gelip yaklaşık 15 kıyafetin uygun olup olmadığını deniyorlar. Anlayacağınız kıyafetler, bir noktadan sonra çocukların eleştirisine kalıyor, onların rahatlığına göre tasarlanıyor. Hoplayıp zıplarken, koşarken, otururken ya da yatarken rahat etmeleri tüm Bonpoint atölye çalışanları için çok önemli.

DİKİŞ İZİ YOK

Bonpoint’i özel kılan başka unsurlar da var. Örneğin hiçbir kıyafette dikiş işi görülmüyor. Uzun uğraşlar gerektiren bu işlem, markayı fazlasıyla pahalı yapıyor. Tasarımcı Innamorato, ailelerin neden bu markayı seçmeleri gerektiğini şöyle anlatıyor: “Bonpoint’teki en önemli ilkemiz kalite. Bu yüzden kumaş seçimine ve materyalin kökenine çok dikkat ederiz. Kumaşlarımızı İtalya ve Japonya’dan tedarik ediyoruz. El işi dikişler, ince baskılar, bir santimetreye düşen altı dikiş, organik ve cildi tahriş etmeyen kumaşlar ve kesimlerin rahatlığı çocuklar ve tabii ki bizim için çok önemli. Pijamadan çizmeye, hırkadan bereye kadar her şeyi organik.”

BU SEZON BEŞ BAŞLIK VAR

* GREENWICH Bu koleksiyon kıyafetlere köy havasını yansıtıyor. Deri ve yünle hazırlanmış yumuşak pembe, limon çiçeği, toprak ve karamel renkleri dikkat çekiyor. Balkabağı renkli ekoseler, çiçekli hırkalar, fermuarlı süveter, hardal renkli bebek ayakkabıları var.
* ROCKABILLY Griler, siyahlar, bordolara ek olarak hafif leopar dokunuşları görülüyor. Bu koleksiyonda çok kısalar ve çok darlar öne çıkıyor. Hafif ışıltılı kemerler ve dar kotlar kıyafetleri tamamlıyor.
* BİR KIŞ PERİ MASALI Bu koleksiyonda adı gibi peri masallarından ilham alınmış. Parçalı örgüler, tüylü yakalar, kürkler ve tabii ki her masal kahramanına yakışan süt beyazı elbiseler görülüyor.
* PENNY LANE Bu seride denizci mavisi, kırmızı ve haki tonları görülüyor. Askeri stili de yeniden gündeme geliyor. Kamuflaj baskı yeniden çalışılmış ve bunlar kısa siyah botlarla tamamlanıyor.
* UPPER EAST GLITTER Parlak tül etekler, karamel ve bal rengi elbiseler bu bölümde. Tabii ki kutlamalar için 60’ların mavisi ve lame elbiseler de bulunuyor.

BONPOINT BAŞKANI ERIC VALLAT
Türkler canlı renkleri ve tek parçayı seviyor

Türkiye’de mağaza açılmasına nasıl karar verildi?
- İstanbul, kozmopolit ve çokkültürlü bir şehir. Son dönemde de lüksün başkenti oldu. Türkiye’de ürünlerimiz yıllardır Kid’s Story mağazalarında satılıyordu. Şimdi, müşterilerimiz daha çok ürün bulabilecek.

Butiği açmadan önce Türkiye’deki çocukların nasıl giyindiğini incelediniz mi?
- Türkiye’deki çocuklar, giyilmesi kolay olduğundan tek parça ürünleri tercih ediyor. Parlak renklere ilgi çok. Bir de, Türkiye’de ayakkabı satışlarımız çok yüksek.

Türkiye’deki mağazanın konseptinden bahsedebilir misiniz?
- Abdi İpekçi Caddesi’ndeki butik için Paris’teki mağazamızın ruhundan esinlendik. Antika eşyalar, romantik ışıklandırma ve doğal renkler var. İki haftada bir değişen vitrinimiz sanatsal bir şekilde tasarlanıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!