Süpermarket alışverişiyle eğitime katkı
Depremzedelere yardım kampanyalarında ilginç yöntemler kullanılıyor. Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı ve Boğaziçi Üniversitesi işbirliğiyle yürütülen Umut 2000 projesi de bunlardan biri.
Projede deprem bölgesine içi bilgisayar ve kitaplarla donatılmış otobüslerle seyyar eğitim hizmeti götürülmesi hedefleniyor.
Projenin gelirini sağlayan Procter & Gamble firmasının ürünleri, marketlerde projenin logosuyla satılıyor.
Firma, projenin finansmanını Ariel, Alo, Ace, Pantene, Rejoice, Blendax, İpana, Prima, Pampers, Orkid, Alldays ürünlerinin satışından elde edilen belirli bir payla sağlıyor. Orkid ve Alldays Ürün Müdürü Başak Karaca ve İpana Ürün Müdürü Zeynep Kutlay, Umut 2000 logosu taşıyan ürünleri satın alanların depremzede çocuklara ve sonraki yıllarda tüm Türkiye'ye eğitim hizmeti götürecek bir projeye katkıda bulunacaklarını söylüyor.
Projeyi yürütenler bu ay hazır olan üç otobüsün pilot bölgede hizmet vermeye başlayacağını, 2000 yılı başından itibaren deprem bölgesinde 25 bin çocuğa ulaşmayı hedeflediklerini anlattılar.
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle