Güncelleme Tarihi:

Geçen akşam Kadıköy Belediyesi Selamiçeşme Özgürlük Parkı Amfi Tiyatro’da “Türkan Şoray Film Müzikleri” konseri düzenlendi. Cahit Berkay Film Müzikleri Orkestrası’nın Şoray’ın rol aldığı filmlerin müziklerini çaldığı geceye usta oyuncu da katıldı.
“Selvi Boylum Al Yazmalım”ın Cahit Berkay imzalı unutulmaz müziği eşliğinde sahneye çıkan Şoray, dakikalarca ayakta alkışlandı.
Cahit Berkay da “Müziklerime o ruhu siz verdiniz. Size olan sevgimizden ve saygımızdan elimizden gelenin en iyisini yapmak zorundaydık” dedi.
Gecenin sonunda “Arım Balım Peteğim” şarkısında yeniden sahneye davet edilen Türkan Şoray esere amfi tiyatrodaki yüzlerce kişiyle birlikte eşlik etti.
