GeriKelebek Şişmanları kıskanıyorum
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Şişmanları kıskanıyorum

Abone Olgoogle-news

Yaz geldi, insanlar plaja gitmeden önce zayıflamaya çalışıyor. Ve her yerde yeni diyetlerden bahsediliyor. Peki ya çok zayıf olup, kilo alanlara özenenler? Belki hiç aklınıza gelmedi ama kilo alabilmek için aşırı çaba gösterenler de var. Onlar için özel bir diyet ve bazı ipuçları.Herkes kilo vermeye çalışırken siz almak istiyor olabilirsiniz. Yapılan araştırmalara göre kilo almak, vermekten daha zor. Tıpkı incelmek isteyen insanlar gibi doktor kontrolünde diyet ve egzersiz yaparak, düzenli kilo alabilirsiniz. Diyetmed'den obezite uzmanı Dr. Haluk Saçaklı çeşitli ipuçları verdi ve örnek bir mönü hazırladı. Diyette enerjiyi artırmak için dikkat etmeniz gerekenler:Sabah kahvaltılarında tereyağlı, reçelli, marmelatlı ekmek, sosisli, salamlı, peynirli tostlar, gözleme, tahin, pekmek yiyebilirsiniz.Çorbalar unlu ve koyu pişirilmeli.Sütlü tatlılara krema, ceviz, fındık ve yumurta eklenerek enerji yoğunluğu artırılabilir. Ayrıca üzüm, ceviz, fındık, fıstık da zayıflar için gerekli.Öğün aralarında kuru kayısı, kuru erik gibi kuru meyveler ve fındık, ceviz gibi kuruyemişler tüketilebilir.Çay, kahve, meyve suyu, şekerli ya da sütlü içilirse, daha etkili olur.Yemeklerde salata yerine tatlı tercih edilmeli.Yemekleriniz fazla sulu olmamalı.İştahınız yoksa suda, fırında pişirilmiş yemekleri tercih etmelisiniz.Yemeklerin ısısına dikkat edin. Sıcak yenmesi gereken bir yemeği soğuk yemeyin.Açık havada yemek yiyin. Sinirliyken yemek yemeyin, fast food beslenme tarzından kaçının.
False