Sezonun en sinematografik çantaları

Güncelleme Tarihi:

Sezonun en sinematografik çantaları
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 31, 2013 01:34

Akademi ödüllü yönetmen, aktris ve yapımcı Sofia Coppola’nın aynı zamanda bir lüks çanta tasarımcısı olduğunu biliyor muydunuz?

Haberin Devamı

Louis Vuitton ve Sofia Coppola flörtü, Coppala’nın babası Francis Ford Coppala ile birlikte markanın kampanyası için poz verdiğinde başlamıştı. Yıl 2008. Sofia Coppola, 2009’da kendisi için özel bir sipariş vermek için Louis Vuitton’un atölyesine girdiğinde, yıllar sonra markanın en önemli koleksiyonlarından birine imza atacağını tahmin edemezdi ama oldu. Önce kendi için tasarladığı model seri üretime girdi, kısa bir süre sonra da SC çantaları ikonik bir çanta halini aldı. Çünkü onlar tasarım dilinden sanatsal bir şekilde anlayan, zekice detaylandırılmış, zarif kıvrımlı, renklerden korkmayan çantalardı. Bugün SC modeline Violet, Bleu Canard, Clementine gibi yeni modeller eklendiği gibi, klasik SC’nin boyutu küçüldü; ucunda askısıyla sunuluyor.

Haberin Devamı

Sofia Coppola çantalarını anlatıyor

Çok satan SC Bag’in daha küçük boyutunu yaptım çünkü daha hanım hanımcık durmasını istedim. Bazı zamanlarda sadece temel ihtiyaçlarınızı koyup çıkabileceğiniz bir çanta istersiniz. Düşündüm ki bu sevimli boyutlardaki çanta size bu olanağı sağlayabilir ve bütün gün taşınabilir. Ben de kullanıyorum; içine, telefonumu, dudak kremimi, anahtarlarımı ve küçük not defterimi koyuyorum. Çok şey taşımaya ihtiyacım olmadığı zamanlarda bu çantayı kullanmayı seviyorum.

Hem ziyaret, hem e-ticaret

E-shopping sitesi Trendyol, Maslak’taki eski Boyner’in yerine mağaza açtı. Amaç 6,5 milyon üyesine daha yakından dokunmak ve moda dünyasındaki yeni teknolojileri deneyimletmek

İki-üç yıl önce sorsanız bir mağaza açmayı hiç düşünmezdik. Fakat müşterilerimizden gelen talebe karşı koyamadık. Özellikle kendi markamız olan Milla by Trendyol’u müşterimizle biraz daha yakınlaştırmak istedik...” Demet Mutlu neden bir mağaza açtıklarını böyle anlatmaya başlıyor ve devam ediyor: “Mağaza merkez ofisimize çok yakın. Bu mağaza sayesinde bütün departmanlarımız müşterilerimizle daha yakın temasta bulunabilecek, ne istediklerini çok çabuk anlayabilecekler. İnternette olmak bu hızı gerektiriyor.” Peki bir internet alışveriş sitesinin mağazalaşması başarısızlık değil midir? Demet Mutlu bunun bir pazarlama ve müşteri memnuniyeti kampanyası olduğunu; Amerika ve İngiltere’deki e-shopping sitelerinin de mağaza açtıklarını söylüyor: “Başarısızlık diyemeyiz, çünkü bu mağazada birinci hedefimiz satış yapıp yüksek cirolara ulaşmak değil. Biz zaten internette kadın giyiminde açık ara öndeyiz. Bu büyük ve sevilen bir markanın halkla yakınlaşması sadece.” Pazartesi günü açılacak Trendyol mağazası önümüzdeki günlerde düzenleyeceği partileriyle de çok konuşturacak. Sitenin ‘gold’ statüsündeki ayda 1000 lira civarı alışveriş yapan üyelerinin katılacağı
bu partilerde trendler ekseninde eğlenilecek.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!