Creative Data, Innovation, Cyber, Direct ve Mobile Aslanları açıklandı

Güncelleme Tarihi:

Creative Data, Innovation, Cyber, Direct ve Mobile Aslanları açıklandı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 21, 2017 12:17

Yaratıcı mükemmelliği onurlandıran Cannes Lions ödül töreninde Creative Data, Innovation, Cyber, Direct and Mobile Aslanları kazananları ilan edildi.

Haberin Devamı

Creative Data’ya yapılan 690 başvurudan Grand Prix ile birlikte 5 Altın, 11 Gümüş ve 21 Bronz olmak üzere toplam 38 Aslan verildi. Whirlpool için yapılan 'Care Counts' ile DigitasLBi, Chicago Grand Prix aldı.

Cyber’a yapılan 2893 başvurudan 3 Grand Prix ile birlikte 19 Altın, 33 Gümüş ve 55 Bronz olmak üzere toplam 110 Aslan verildi. The Bank of Åland için ‘Åland Index/Baltic Sea Projects’ çalışması ile RBK Communication, Stockholm, “Transport Accident Commission Victoria - Meet Graham” için Clemenger BBDO Melbourne, ve Droga5, New York ve Mailchimp, Atlanta tarafından yapılan ‘Did you Mean Mailchimp?’ işlerine Grand Prix verildi.

Direct Lions 2719 başvurudan Grand Prix ile birlikte 13 Altın, 21 Gümüş ve 41 Bronz olmak üzere toplam 76 Aslan verildi. Burger King için 'Google Home of the Whopper' çalışması ile DAVID, Miami Grand Prix aldı.

Haberin Devamı

Mobile Lions’a yapılan 1297 başvurudan Grand Prix ile birlikte 8 Altın, 24 Gümüş ve 35 Bronz olmak üzere toplam 68 Aslan verildi. Recruit Lifestyle Co, Ltd için Dentsu Y&R, Tokyo tarafından hazırlanan 'The Family Way' Grand Prix aldı.

Creative Data, Innovation, Cyber, Direct ve Mobile Aslanları açıklandı

 

Innovation için 298 başvurudan Grand Prix ile birlikte 2 Altın, 4 Gümüş ve 5 Bronz olmak üzere toplam 12 Aslan verildi. IM Swedish Development Partner için yapılan “ The Humanium Metal Initiative’ işi ile Åkestam Holst, Stockholm / Great Works, Stockholm Grand Prix aldı. Üçüncü yılında olan Lions Innovation, festivalin, yeni fikirler için oluşum merkezi olduğunu bir kez daha kanıtladı. 

 

BAKMADAN GEÇME!