Barbie, sadece oyuncak bir bebek değil. Her devrin trendlerine takip edip ‘Zamansız kadınlardan’ olmayı becerebilmiş bir şöhret. Ve şimdi tabii ki dijital dünyadan da geri kalmadı. Instagram’da hesap açtı ve şimdiden 285 bin takipçiye ulaştı.
OYUNCAKTI, MODA İKONU OLDU
90’lı yıllarda Barbie, çocukların karşılarına oturtup onunla çay saatleri düzenlediği bir oyuncakken, şimdilerde bir moda ikonuna dönüştü. Instagram’da 400’ün üzerinde fotoğraf paylaşan Barbie, giydiği kıyafetlerle, takıp takıştırdıklarıyla takipçilerinin gönlünü kazanıyor.
ESKİDEN WALKMAN’İ VARDI, ŞİMDİ İPHONE’U
Barbie’nin popülerliğini yitirmemesinin bir sebebi de çağa göre ayak uydurabiliyor olması. 90’lardaki Barbie, walkman kullanıyorken, günümüzdeki Barbie iPhone kullanıyor.
LİNKEDIN DE KULLANIYORBarbie, dijital hayata ‘İş dünyasının Facebook’u’ sayılan LinkedIn’le başladı. Sayfasında kariyerine de yer vermeyi ihmal etmiyor.
TAKİPÇİLERİ YABANCI DEĞİL!Barbie’yi Instagram’da takibe alanların büyük bir çoğunluğu, 90’larda onunla oynayan eski dostları. Bu dostların azımsanamayacak bir kesimi de erkek. Oyuncak bir bebekten çok daha fazlası olan Barbie, şimdilik plaja karşı ayak fotoğrafı paylaşmasa da daha nelerle karşımızda olacağını kim bilir…