Kanada’dan ithal edilen keten tohumunu Damiana markasıyla piyasaya süren ve ayda 10 bin kutuluk satış yapan Salih Keskin, bu rakamı en az 3-4 katına çıkarmayı hedefliyor. Keskin, 5 milyon kişinin potansiyel müşterisi olduğunu söyledi. İSTANBUL’da 10 yıl boyunca kuruyemişçilik yapan Salih Keskin, birçok sağlık sorununun tedavisinde kullanılan keten tohumunu Damiana adı altında piyasaya sürdü. Ezcanelerde 5 YTL fiyatla satışa sunulan ürünüyle çok geniş kitlelere ulaşmayı hedeflediğini belirten Keskin, ‘Alım gücü olan, kolesterol ve yağ sorunlarıyla uğraşan insanları göz önüne alırsak, yaklaşık 5 milyon kişiye ulaşabileceğimizi düşünüyorum’ dedi. DOĞAL ÜRÜNLER REVAÇTA: Doğal ürünlere karşı her zaman ilgi duyduğunu ve bu konuda araştırmalarda bulunduğunu söyleyen Keskin, ‘Aktarlarda satılan birçok değişik madde ve ürün vardı. Ancak böyle titizlikle işlenip profesyonel anlamda bir ambalajla piyasaya sunulan ürün yoktu. Keten tohumuna yeni bir konsept kazandırarak bu alanda gördüğümüz boşluğu doldurmayı amaçladık’ diye konuştu. YENİ KUŞAKLAR BİLMİYOR: Keskin, ‘İki kuşak büyüklerimiz keten tohumunu ve faydalarını çok iyi biliyorlardı. Buna karşılık sonraki kuşaklarda bu anlamda bir hafıza kaybı oldu. Biz de bu konudaki boşluğu doldurmak ve yeni bir değer yaratmak amacıyla yola çıktık. Ancak bitkisel ürünlerde hemen sonuç alamayabilirisiniz. Çünkü bunlar daha çok, hastalık önleyici metotlardır’ dedi.Nelere iyi geliyorOMEGA-3 ve Omega-6 elementlerini içeren keten tohumu, yüksek kolesterol, mide-bağırsak sistemindeki sorunlar, kemik zayıflığı, kalp-damar sağlığı, romatizmal hastalıklar ve yüksek kan şekeri gibi rahatsızlıklar üzerinde olumlu etki yapıyor. Fazla kilolara karşı da, vücudun belli bölgelerinde birikmiş ısrarcı yağların sökülmesinde etkili oluyor. Ayrıca tokluk hissi sağlayarak kişinin daha az
yemek yemesine yol açıyor. Keten tohumu yaÅŸlanma sürecini durdurmuyor, ancak yaÅŸlanmaya baÄŸlı olarak ortaya çıkabilecek hastalıklara yakalanma riskini azaltıyor.Â
button