P&G’nin lider kadın bakım markası Orkid, genç kızların özgüvenli bir şekilde spora devam edebilmesi amacıyla hayata geçirdiği “Oyuna Devam” projesiyle, ortak noktası spor olan ve farklı sektörlerde pek çok başarı kazanmış kadını bir araya getirerek genç kızların sporla olan bağlarını güçlendirmeyi amaçlıyor. Proje kapsamında satın alınacak her Orkid paketi ile, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 20 ilde sporla uğraşan on binlerce genç kıza ulaşılarak spor malzemesi desteği gerçekleştirilecek.
#Oyuna DevamAralarında Adidas, Asus, Arnica, Brita, Bosch, Calvin Klein, CAMPER, Canon, Crocs, DeFacto, Delta, Dove, Duracell, Sony, Gillette, Grundig, JBL, Jack and Jones, Kinetix, Kodak, Koton, L'Oréal Paris, Lego, Lava Metal, Lenovo, Lumberjack, MSI, Nivea, Omo, Paşabahçe, Philips Avent, Xiaomi, Polaris, Pril, Quiksilver, Russell Hobbs, PUMA, Sinbo, Slazenger, Stanley, Tefal, Vileda, Whiskas ve Yale gibi prestijli markaların da bulunduğu, elektronikten oyuncağa, modadan evcil hayvan ürünlerine birçok kategoride geniş bir seçkiden binlerce üründe büyük fırsatlar ve çok daha fazlası Amazon.com.tr’de. <br><br>Bu bir ilandır
#AmazonP6G Türkiye Covid-19 sürecinde “topluma katkı” programı hazırladı. İhtiyacı olan ailelere Ramazan ayında 7.5 milyon lira değerinde yardım paketleriyle destek verilirken, aynı zamanda Gıda Kurtarma Derneği ile birlikte “Boşa Harcama” projesiyle israfın önüne geçilmesi için çalışacak. Covid-19 sürecinde tüketici araştırmaları da yaptıran P&G verilerine göre kolonya tüketimi 8 kat, sabun tüketimi 5 kat artarken, en büyük artış kadın pedi satışlarında yaşandı.
#Kadın PediA Milli Kadın Voleybol Takımımız, Avrupa Şampiyonası yolculuğuna başlıyor. 23 Ağustos – 8 Eylül tarihleri arasında, içlerinde Türkiye’nin de bulunduğu dört ülkenin ortaklaşa düzenleyeceği turnuvada, Filenin Sultanları birbirinden güçlü rakipleri karşısında şampiyonluk için ter dökecek.
#A Milli Kadın Voleybol TakımıIAB Türkiye tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus Otel’de düzenlenen törenle sahipleri ile buluştu. ‘Dijitallendiniz” temalı MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün kazananı “Ruhun Doysun” çalışması oldu. Çalışma ayrıca Marka Farkındalığı ve Konumlandırma, Markalı İçerik, Sosyal Pazarlama-WOMM kategorilerinde ödül aldı.
#ÖdülP&G ailesi içinde Türkiye’nin en hızlı büyüyen ilk 3 ülke arasında olduğunu anlatan P&G Türkiye ve Kafkasya Genel Müdürü Tankut Turnaoğlu, “P&G 2018’in ilk 3 ayında da büyümeye devam etti. Bizim 3 bacağımız var, büyüme, kâr ve nakit. P&G Türkiye’de 1994 krizinden beri nakit yönetiminde şerbetli” diye konuştu.
#GazetehaberleriTeşekkürler anne! Yüzde 100 katılıyorum. Bir çocuğu, annesi nasıl yönlendirir çok iyi biliyorum. Hem annem beni yönlendirdiği için, hem de ben çocuğumu yönlendirdiğim için… P&G’nin sosyal kampanyasının adı: “Teşekkürler Anne.” 6 yıldır devam ediyor. Bu yıl da, bizim Rio Olimpiyatları’nda temsil edecek milli güreşçimiz Taha Akgül ve annesi Gülbahar Akgül’e destek oluyorlar.
#Yarım Kalan Hayatlar