70'lerin ortasında genç bir girişimci tarafından kurulan Victoria's Secret, 90'larda ve 2000'lerde bir patlama yaparak dünyanın en tanınan markalarından biri haline geldi. Son 5 yılda yaşadığı skandallar sonucu o günleri mumla arayan Victoria's Secret'ın ilginç hikayesini biliyor musunuz?
#Victoria's SecretCennette sorun var: Seksi iç çamaşırı markası Victoria’s Secret’ın durumu sallantıda. Markanın cirosunun yüzde 40’ını oluşturan genç kızlara yönelik alt marka ‘Pink’ can çekişiyor. 2000’li yılların en başarılı markalarından Victoria’s Secret bu hale nasıl geldi? Sebep, gerçekten #Me Too/Ben de’ kampanyası mı?
##Me Too‘Cennet’te sorun var: İçgiyim markası Victoria’s Secret’ın durumu sallantıda. Markanın cirosunun yüzde 40’ını oluşturan, genç kızlara yönelik alt marka ‘Pink’ can çekişiyor. 2000’li yılların en başarılı projelerinden Victoria’s Secret bu hale nasıl geldi? Sebep, gerçekten #Me Too (‘Ben de’) kampanyası mı?
#Stella MaxwellBiri derginin sağ, diğeri sol sayfasında iki resim. İki modelin kömür siyahı gözleri kameralarda odaklanmış. Resimler kusursuz. İncecik bacaklar, mükemmel makyaj, son moda stiletto iskarpinler. Her şey uyum içinde. Gene de bir yerde yanlışlık var. Önümdeki bir Fransız moda dergisi. Giyim, kıyafet, takı, aksesuar sunumu yapanlar ise Fransız senatosunun modelliğini yasakladığı ‘‘Çocuk Kadınlar.’’
Tuzla’daki bu fabrikanın bir bandında silikonlu sutyen ve popo dikleştiren erkek külodu, diğerinde ise F-1 sürücülerinin eğitim için kullandığı simülatörler üretiliyor. Birbiriyle hiç ilgisi olmayan bu iki imalat, Cem Güvendiren’in işiyle (iç çamaşırı üretimi) özel merakını (otomobil yarışı) yansıtıyor.