Saha satış yönetimi süreçleri için Mobil CRM çözümü geliştiren Ekmob’a göre satışta zaman en önemli maliyet. Şirketlerin saha ekipleri, zamanlarının yüzde 65’ini gelir getirmeyen faaliyetlere harcıyor. Bir saha satış temsilcisinin aylık maliyeti 15 bin TL’ye ulaşıyor. Sahadaki her satış ziyaretinin kurumlara maliyeti 110 TL...
#TeknolojiTürk Telekom’un girişim hızlandırma programı PİLOT, dördüncü dönemini tamamlandı. Bu kapsamda düzenlenen ‘Demo Day’ etkinliğinde ekosistemin önde gelen yatırımcı ve girişimcileri bir araya geldi. Etkinliğin açılış konuşmasını gerçekleştiren Türk Telekom CEO’su Dr. Paul Doany, inovasyon ve girişimciliğin Türkiye ekonomisinin itici gücü olduğunu belirtti.
#Türk Telekom