Teleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 14 ülkede 18 sektörü kapsayan ve yaklaşık 200.000 cevap alınmış bireysel bankacılık araştırmasını sonuçlandırdı. Sonuçlara göre her iki kişiden biri mobil bankacılık uygulaması kullanıyor.
#TeleperformanceTeleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 13 ülkeden, 10 bini aşkın tüketicinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmada kullanıcıların online seyahat acenteleriyle yaşadıkları deneyimi değerlendirdi. Dört kişiden birinin yetersiz müşteri hizmetleri nedeniyle acente değiştirdiğini ortaya koyan araştırmada, katılımcılarının %33'ünün acentelerle mobil uygulamalar üzerinden iletişim kurduğu gözlendi.
#TeleperformanceDünya genelinde 70'in üzerinde ülkede 265 farklı dil ve lehçe ile hizmet veren Teleperformance’ın Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab), 13 ülkeden, 10 bini aşkın kredi kartı kullanıcısıyla gerçekleştirdiği araştırmada tüketicilerin kredi kartı ekosistemine yaklaşımını ve yaşadıkları müşteri deneyimini analiz etti. Kullandığı kredi kartını yakın gelecekte değiştirmeyi planlayanların oranını %15 olarak belirleyen araştırmada, rakip sağlayıcıya geçişlerde müşteri hizmetlerinin etkisi dikkat çekiyor.
#Kredi KartıAkıllı telefonların hızla yaygınlaşması, perakende sektöründe dijital kanalın ve e-ticaret platformlarının hızlı yükselişini tetikliyor. Çok kanallı müşteri deneyiminde dünyanın önde gelen şirketlerinden Teleperformance, 13 farklı ülkede gerçekleştirdiği çalışmayla tüketicilerin perakende ve e-ticaret alışkanlıklarını ölçerek, dijital perakendenin güncel profilini çıkardı.
#Sosyal MedyaPortekiz’de bulunan Teleperformance Müşteri Deneyimi Araştırma Merkezi (CX Lab) her yıl 11 ülkeyi kapsayan sektörel raporlar hazırlıyor. 74 ülkede 340 çağrı merkezinde, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına hizmet veren Teleperformance, perakende sektörüne özel hazırladığı CX Lab Araştırma Raporu kapsamında değişen tüketici trendlerini ele aldı. Raporun son verilerine göre; özellikle yeni nesil kuşağın beklentilerini karşılamayı arzulayan şirketlerin çok kanallı müşteri deneyimi ve yönetimi stratejilerini benimsemeleri gerekiyor.
#Teleperformance