Düzenli kullanımla 3 tona kadar daha beyaz dişlere kavuşturan Colgate Optic White Beyazlatıcı Kalem ve Expert White diş macunu ile ile göz alıcı beyazlığı deneyimleyin! Colgate, diş hekimlerinin diş beyazlatmada kullandığı özel içeriği ile beyazlıkta çığır açacak en gelişmiş üçlüsü ile karşınızda!
#Bembeyaz DişlerDüzenli kullanımla 3 tona kadar daha beyaz dişlere kavuşturan Colgate Optic White Beyazlatıcı Kalem ve Expert White diş macunu ile ile göz alıcı beyazlığı deneyimleyin! Colgate, diş hekimlerinin diş beyazlatmada kullandığı özel içeriği ile beyazlıkta çığır açacak en gelişmiş üçlüsü ile karşınızda!
#ColgateUzmanlar, diş fırçasının üç ile altı ay arasında değiştirilmesi gerektiğini söylüyor. Ancak araştırmalar, bizde yıllık fırça satışının 50 milyon adet dolayında olduğunu gösteriyor. Bu da nüfusun yüzde 29’unun diş fırçası sahibi olmadığı anlamına geliyor. Kişi başı diş macunu tüketiminde de AB’nin çok gerisindeyiz. Üstelik bir de eşlerin ya da tüm ailenin ortak diş fırçası kullanma alışkanlığı var. Peki değiştirme zamanı geldiğinde fırçanızı nasıl seçeceksiniz? Hangisi size ve ihtiyaçlarınıza daha uygun? Piyasada belli sayıda marka olmakla birlikte hepsinin onlarca değişik modeli var.
Diş hassasiyetine karşı geliştirdiği diş macununu piyasaya sunan Colgate, 20 Kasım’dan itibaren Mobil Klinikler ile ülke çapında 1 milyon numune ürün dağıtımı yapacak. Colgate Palmolive Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Pura, “Türkiye’nin yüzde 31’i diş hassasiyeti sorunu yaşıyor” dedi.
Colgate Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Pura, kişisel bakım, temizlik ürünleri ve kozmetik sektörünün küresel krizin yarattığı durgunluk ortamında büyümesini sürdürdüğünü belirterek “Bu tablo sektörün ekonomik depreme karşı bir gelişme kaydettiğini gösteriyor.
Türk Periodontoloji Derneği ile Colgate Türkiye tarafından derlenen araştırma sonuçlarına göre, halk ağız ve diş sağlığını ciddiye almıyor. Türkiye'de daha önce hiç diş hekimine gitmeyenlerin oranı yüzde 26'yı bulurken, kişi başına düşen yıllık diş macunu tüketimi ise 86 gramda kalıyor. Bu rakam Almanya'da 470 gram, Çin'de 202 gram, Amerika'da ise 572 grama kadar çıkıyor.
Zühtü Şenyuva 87 yaşında bir sanayici. Türkiye'nin ilk diş fırçası fabrikası Banat'ın sahibi. Zühtü Şenyuva, sanayiciliğin artık çok zor olduğunu belirterek Mehmet Kavala'nın 'Kazandığını arsaya yatır' öğüdünü tuttuğu için memnun.
YILDA 20 milyon 500 bin diş fırçasının satıldığı pazarda rekabet, dişten, dil ve diş eti fırçalamaya kaydı. Fonksiyonel ürünlerin devreye girmesiyle birlikte 50 trilyon liralık satışın gerçekleştiği pazarda, diş fırçaları artık diş etine masaj yapıp, dildeki bakterileri yok ediyor.
ABD’li Colgate, misvak özlü diş macununu dünyada ilk kez Ar-Ge çalışmasına öncülük eden Türkiye’de piyasaya sundu. Şirket, İslam inancına göre sünnet olan ‘misvak’ özlü ürünüyle en çok satan ilk 3 macun arasına girmeyi ve pazar liderliğini ele geçirmeyi hedefliyor. Colgate, misvaklı macunu diğer İslam ülkelerinde de pazarlamayı planlıyor.