Güncelleme Tarihi:
Tamamlanmakta olan 2006’nın Vestel’in Türkiye pazarındaki faaliyetleri açısından genel olarak başarılı bir yıl olduğunu dile getiren Tuncer, “Dayanıklı tüketim perakendesinde önümüzdeki yıllarda oluşacak yeni rekabet ortamında farklılaşmak adına çok önemli adımlar attık. Türkiye’de pekçok sektörde olduğu gibi dayanıklı tüketim, özellikle de elektronik alanında yoğun yabancı ilgisi oluşacağını, 2007 ve sonrasında Türkiye’ye yeni isimlerin geleceğini öngörüyoruz. Biz de bu nedenle 2006 yılında daha önceki yıllarda oluşturmaya başladığımız multibrand stratejisini güçlendirdik. Bu strateji sonucunda artık Whirlpool, JVC, Palm, Tefal, Moulinex, Rowenta, Philips, HP, Nokia, Samsung ve Motorola gibi dünya markalarını Vestel satış noktalarında tüketicilerle buluşturduk. Ayrıca Türkiye genelinde yeni konsept mağazalar açarak bu geniş ürün gamını daha büyük ve özel tasarlanmış mağazalarda sunmaya başladık. 2007 yılında da bu 2 konudaki yapılanmamızı sürdüreceğiz” diye konuştu.
2007 hedefi 890 milyon dolar
Timur Tuncer, 2007 yılında 900 milyon dolar ciroya ulaşmayı hedeflediklerini açıklayarak, 2006’yı ise 820 milyon dolar civarında bir ciro ile kapamayı planladıklarını söyledi. Yeni yılda mağazacılık konusunda daha fazla yatırım yapacaklarını, satış elemanı kadrolarını genişletip bayilere daha etkin hizmet vereceklerini anlatan Tuncer, 2007’de önem verecekleri bir diğer konunun da servislerin yaygınlaştırılması ve servis kalitesinin daha da artırılması olduğunu vurguladı. Bu konuda verdikleri eğitimleri artırıp Vestel genelinde ‘eğitim seferberliği’ başlatacaklarını vurgulayan Tuncer, “Büyük bir uzaktan eğitim projesi başlatıyoruz. Tüm servisleri bu şekilde eğitecek, eğitim sonuçlarını sınavlar ile değerlendirip, iş sonuçlarını yansımasını da ölçümleyeceğiz. Hedefimiz müşterilere, beklentilerinin de üzerinde satış sonrası hizmet sunacak düzeye gelmek” dedi.