Uslanmıyorlar: Sosyal medyadan paylaştı, 58 bin lira ceza yedi

Güncelleme Tarihi:

Uslanmıyorlar: Sosyal medyadan paylaştı, 58 bin lira ceza yedi
Oluşturulma Tarihi: Şubat 19, 2026 09:20

Hatay'da drift atarak o anları sosyal medyada paylaşan sürücüye polis ekipleri tarafından 58 bin 217 TL cezai işlem uygulandı ve 2 ay süreyle ehliyetine el konuldu.

Haberin Devamı

Antakya ilçesinde otomobil sürücüsü drift yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaştı. Drift görüntü sosyal medyada polis ekiplerinin sanal devriyesine takıldı. Sivil trafik ekiplerince yapılan inceleme sonucunda sürücünün F.M. olduğu tespit edildi. Sürücüye; herhangi bir zorunluluk olmaksızın, karayollarında dönüş kuralları dışında bilerek ve isteyerek aracın el freninin çekilmesi suretiyle veya başka yöntemlerle aracın ani olarak yönünün değiştirilmesi veya kendi etrafında döndürülmesi maddesinden 58 bin 217 TL idari para cezası uygulandı, ayrıca sürücü belgesine 2 ay süreyle el konuldu.

Uslanmıyorlar: Sosyal medyadan paylaştı, 58 bin lira ceza yedi

İl Emniyet Müdürlüğü tarafından sosyal medyada paylaşılan görüntülerde ‘Trafik güvenliğiyle oynayan, kamu düzenini bozan hiçbir davranış cezasız kalmayacaktır’ mesajı verildi.

Haberin Devamı
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Uslanmıyorlar: Sosyal medyadan paylaştı, 58 bin lira ceza yedi

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!