Tüketici Sorunları

Güncelleme Tarihi:

Tüketici Sorunları
Oluşturulma Tarihi: Şubat 01, 2001 00:00


Haberin Devamı

Mağdur oldum

Alper Telekom'dan, yaklaşık 4,5 ay önce Siemens C35 cep telefonu satın aldım. Bir ay sonra cep telefonumu düşürdüm ve arızalandı. Mağaza yetkilileri, tamir edilmek üzere telefonumu İstanbul'a gönderdi. Uzun süre sonra telefonumun geldiğini ancak şarj aletinin olmadığını söylediler. Bu şekilde kabul edebileceğimi belirttim. Ancak, ilgili bayii bana sormadan telefonumu 55 milyon liraya sattı. Bana yeni bir telefon verebileceklerini bunun için de 60 milyon lira fark ödemem gerektiğini belirttiler. Çaresiz kabul ettim. Bu sefer de telefonu alamadım.

Bayram Özdemir

Yetkili diyor ki

Genpa A.Ş. Halkla İlişkiler ve Reklam Sorumlusu Özlem Beşe, ‘‘Söz konusu telefon satış yerinin bayiliği iki

ay önce tarafımızca fesh edilmiştir. Bunun yanı sıra Bayram Özdemir ile irtibata geçtik. Kendisine, başka bir bayimizden, daha düşük bir ücretle telefon temin edilmesini sağlayacağız’’ diye konuştu.

Ürünü iade etmek istiyorum

20 Aralık 2000 tarihinde kapıdan satış yoluyla mutfak robotu aldım. İpek Ev Gereçleri Ltd. Şti.'den aldığım ürünün fiyatı 110 milyon liraydı. Bu tutar taksitlere bölündü. Ancak, daha sonra bu ürünü almaktan vazgeçtim. Yasal süre içerisinde, İstanbul'daki, firma yetkilileriyle görüşmek istedim. Talebimi aktaracak yetkili bir kişiyle görüşemedim. Kısacası karşımda muhatap alacağım birisini bulamadım. Ürünü iade etmek istiyorum.

Aynur Yiğit

Yetkili diyor ki

İpek Ev Gereçleri Ltd. Şti. yetkilileri, ‘‘Müşterimiz, noter kanalı ile yasal süre içerisinde iade talebini tarafımıza bildirmemiştir.Bunun için de ürünü geri alamıyoruz’’ dedi.

TELEFON :

0 242 340 38 38/1234

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!