İspanya Başbakanı Sanchez Türkiye'den ayrıldı

Güncelleme Tarihi:

İspanya Başbakanı Sanchez Türkiyeden ayrıldı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 03, 2026 23:21

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez'in uçağında yaşanan teknik bir sorun nedeniyle Ankara'ya acil iniş yaptığı kaydedildi. Geceyi Ankara'da geçiren Sanchez'in, Türkiye'den ayrıldığı bildirildi.

Haberin Devamı

Ermenistan’ın başkenti Erivan’da yapılacak Avrupa Siyasi Topluluğu’nun 8. Zirvesi’ne katılmak üzere yola çıkan İspanya Başbakanı Pedro Sanchez’in uçağı acil iniş yaptı.

İletişim Sekreterliği tarafından yapılan açıklamada, Sanchez'i taşıyan uçağın "öngörülemeyen" bir teknik sorun nedeniyle Ankara'ya acil iniş yapmak zorunda kaldığı kaydedildi.

İspanya Başbakanı Sanchez Türkiyeden ayrıldı

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

ZİRVEYE GECİKMELİ KATILDI

Geceyi Ankara’da geçiren heyetin Erivan’a hareket edeceği aktarıldı. Sanchez ve beraberindeki yetkililer, konakladıkları otelden ayrıldı. Sanchez Erivan'a gitmek üzere Esenboğa Havalimanı'na geçti.

Sanchez'i ve beraberindeki heyeti taşıyan uçak, teknik sorunun giderilmesinin ardından Ankara'dan Erivan'a hareket etti.

Haberin Devamı

Sanchez, zirveye gecikmeli olarak katılırken Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan tarafından karşılandı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!