Şişli'de yaşandı: Kural tanımaz sürücüyü böyle 'rezil' ettiler!

Güncelleme Tarihi:

Oluşturulma Tarihi: Mayıs 29, 2025 12:01

Şişli’de bir sürücü yaklaşık 2 milyon lira değerindeki aracını, tek gidiş tek geliş olan yola bırakıp gitti. Sürücü 48 saat boyunca aracının yanına gelmedi. Bu duruma sinirlenen çevredeki esnaf ise aracın üstüne Türkçe, İngilizce ve Rusça 'Ben eşeğim' yazılı kağıtlar yapıştırdı.

Haberin Devamı

Olay, 27 Mayıs Salı günü öğle saatlerinde Merkez Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre bir sürücü yaklaşık 2 milyon lira değerindeki aracını tek gidiş tek geliş olan yola bıraktı. Ancak sürücü 48 saat boyunca aracının yanına gelmedi.

Şişlide yaşandı: Kural tanımaz sürücüyü böyle rezil ettiler

Bu duruma tepki gösteren çevre esnafı ise Türkçe, İngilizce ve Rusça 'Ben eşeğim' yazılı kâğıtları aracın birçok yerine yapıştırdı. Bir süre sonra aracının başına gelen sürücünün daha sonra olay yerinden ayrıldığı öğrenildi.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Şişlide yaşandı: Kural tanımaz sürücüyü böyle rezil ettiler

Şişlide yaşandı: Kural tanımaz sürücüyü böyle rezil ettiler

Şişlide yaşandı: Kural tanımaz sürücüyü böyle rezil ettiler

Şişlide yaşandı: Kural tanımaz sürücüyü böyle rezil ettiler

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!