Güncelleme Tarihi:
Depremzedeler için Sigortacı Gazetesi'nin oluşturduğu ‘‘Sigorta danışma hattı’’, depremde yetim ve öksüz kalan 11 çocuğun umudu oldu. Sigortalı olup olmadığının belirlenmesi için Sigorta Danışma Hattı'na 219 başvuru yapıldı. 62 sigorta şirketi tek tek taranarak, bu başvurular arasında yer alan 11 depremzede çocuğun ailelerinin sigorta poliçelerinin olduğu belirlendi. Böylece, 11 çocuğun geleceği güvence altına alınmış oldu. Sigortacı Gazetesi, depremin ardından depremzedelere yardım amacıyla bir 0212 237 85 87 numaralı danışma hattını oluşturdu. Bu hatta toplam 219 başvuru yapıldı. Bunlardan 62'sinin bilgisayar sisteminde tarama yapılarak sigorta bilgilerine ulaşıldı. Sigortalı oldukları belirlenen depremzedelere tazminat ödemelerinin yapılabilmesi için hasar tespitinde bulunuldu.
Sigortacı Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Çetin Öztürk, ailesini ve mal varlığını kaybetmiş bir çok kişinin sigorta danışma hattı sayesinde poliçelerine ulaşılabildiğine dikkat çekerek, ‘‘ Bize başvuranlar arasında annesiz babasız kalan, eşlerini kaybedenler çoğunlukta. Onlar anne ve babalarının hayat sigortası yaptırıp yaptırmadıklarını, ya da evlerinin hangi sigorta şirketine sigortalatıldığını bilmiyorlardı. Bu durumda olan ve bize başvuran 219 sigortalı hakkında araştırma yaptık’’ dedi.