Şanlıurfa'da 16 lise öğrencisi hastanelik oldu

Güncelleme Tarihi:

Şanlıurfada 16 lise öğrencisi hastanelik oldu
Oluşturulma Tarihi: Haziran 02, 2025 15:13

Şanlıurfa'da 16 öğrenci gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı. Öğrencilerin bazılarının yemekten sonra fenalaşması üzerine okula sağlık ekipleri çağrıldı. Ardından öğrenciler devlet hastanesine kaldırıldı.

Haberin Devamı

Şanlıurfa'nın Halfeti ilçesinde 16 öğrenci yedikleri yemekten sonra gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı. Ümmü Gülsüm Kız Anadolu Lisesi öğrencilerinin bazılarının yedikleri yemeğin ardından fenalaşması üzerine okula sağlık ekipleri çağrıldı.

16 ÖĞRENCİ HASTANEYE KALDIRILDI

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle 16 öğrenci, ambulanslarla Halfeti Devlet Hastanesine kaldırıldı. Öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

BAKMADAN GEÇME!