Nestle, Türkiye'de 500 milyon dolara koÅŸuyor

Güncelleme Tarihi:

Nestle, Türkiyede 500 milyon dolara koşuyor
OluÅŸturulma Tarihi: Åžubat 26, 2004 00:00

Dünya gıda devi Nestle, Türkiye'de 160 milyon dolar olan cirosunu 2009 yılında 500 milyon dolara çıkarmayı hedefliyor.Türkiye'de çikolata, mutfak ürünleri, bebek beslenmesi, kahvaltılık gevrekler, kahve ve su gibi alanlarda faaliyet gösteren Nestle'nin bu alanlarda lider ya da ikinci konumda olduÄŸunu belirten Nestle Türkiye Kurumsal Ä°liÅŸkiler Direktörü Ahter Kutadgu, ‘‘Nestle, Türkiye'de bugüne kadar 200 milyon Euro yatırım yaptı’’ dedi.Cappuccino, Alta Rica ve Cap Colombie isimli üç yeni Nescafe ürününün tanıtıldığı basın toplantısında konuÅŸan Ahter Kutadgu, Nescafe'nin, Nestle'nin ana faaliyet alanlarında hızlı ve kararlı büyüme hedefine katkıda bulunan stratejik markalardan olduÄŸunu söyledi.Kutadgu, ‘‘Kısa vadede mevcut iÅŸ alanları dışında yeni kategorilere girmeyeceÄŸiz. Mevcut kategorilerde liderlik veya ikincilik hedefliyoruz. Marka ve kurumsal iletiÅŸim konusunda, satış ve dağıtım alınında, yeni ürün pazara sunma konusunda yatırımlarımız olacak. Önümüzdeki 3-4 yılda bu alanlara odaklanacağız’’ diye konuÅŸtu.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!