Markalar eÄŸitime gönül verdi

Güncelleme Tarihi:

Markalar eğitime gönül verdi
OluÅŸturulma Tarihi: Mart 07, 2002 00:00

Türkiye EÄŸitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV), çocukların eÄŸitimi için geliÅŸtirdiÄŸi projelerin sürekliliÄŸini saÄŸlamak amacıyla dev bir kampanya baÅŸlatıyor. ‘‘Ünlü Markaların Vitrininde EÄŸitim Gönüllüleri Logosu’’ isimli kampanya kapsamında, ‘‘EÄŸitim Gönüllüleri’’ logosu taşıyan maÄŸazalardan alışveriÅŸ eden ve bu logoyu taşıyan ürünleri satın alan tüketiciler, hiçbir fiyat farkı ödemeden eÄŸitime katkıda bulunacak.Dünden itibaren baÅŸlatılan kampanya ile baÅŸlangıçta ayda 1-150 milyar lira, daha sonra ayda 500 bin dolar düzenli gelir elde edilmesi hedefleniyor. TEGV Yönetim Kurulu Ãœyesi Cengiz SolakoÄŸlu, bu kampanya ile iki yıl içinde ise ayda 1 milyon dolar düzenli gelire ulaÅŸmayı beklediklerini söyledi. Bu proje için 4 aydır 40 markayla Migros maÄŸazalarında pilot uygulamanın sürdürüldüğünü ve ayda 35 milyar lira civarında gelir saÄŸlandığını belirten SolakoÄŸlu, ‘‘Bu dev kampanya ile EÄŸitim Gönüllüleri logosunun, Türkiye'deki ünlü markalar tarafından kullanılarak, satışlardan elde edilen kárın bir bölümünün, EÄŸitim Gönüllülerine aktarılması hedefleniyor’’ dedi. SolakoÄŸlu, aynı ürün gamındaki farklı markalardan aynı oranda katkı payı alındığını ve bu oranın ürünlere göre yüzde 1 ile yüzde 10 arasında deÄŸiÅŸtiÄŸini söyledi. SolakoÄŸlu, TansaÅŸ, Gima, Migros, Çarşı, Mudo gibi büyük maÄŸaza zincirlerinin destek verdiÄŸi kampanya ile hızlı tüketim ürünlerinde cebinden fazladan para ödemeden ürün tercihini EÄŸitim Gönüllüleri amblemli ürünlere yönelmesini saÄŸlamayı amaçladıklarını belirtti. SolakoÄŸlu, tüketicilerin sosyal sorumluluk bilincini harekete geçirerek, EÄŸitim Gönüllüleri amblemli ürünlere yönelmesini saÄŸlamak için de bu kampanyanın sürekli olarak reklamlarla destekleneceÄŸini söyledi.1995'de kurulan EÄŸitim Gönüllüleri'nin 1 milyon çocuk hedefinde 200 bine ulaÅŸtığına iÅŸaret eden SolakoÄŸlu, ‘‘7-16 yaÅŸ arası çocuklar için, okul sonrasında hem bedensel, hem de ruhsal eÄŸitim vermek için yola çıktık. Bunu teknolojiyle donattık. Bu çocukların tarikatlar ve kötü örgütler tarafından eÄŸitilmesini engellemek istiyoruz’’ diye konuÅŸtu. Kampanyaya ilk girenler TEGV amblemini kullanarak, satışlarından bir bölümünü çocukların eÄŸitimine aktaracak olan firmalar şöyle: TansaÅŸ, Gima, Bosch, Migros, Çarşı MaÄŸazaları, Simge Adonis, As Defter, Assan Gıda, Banvit, Birlik Gıda, Chantage Kozmetik, Colgate Palmolive, Demko, DoÄŸa, DoÄŸuÅŸ Çay, DoÄŸan Egmont, Elittepe, Ferimex, Fersan, Gilette, GiriÅŸim, Henkel, Kina, Korozo, Kupa Spor, Mehtap Madeni EÅŸya, Nestle, Ovisan Kimberly, Özbay Çay, Procter & Gamble, Sebit, Sezginler, Sunman, Unilever, Varta, Yeni Çizgi, Batik Pazarlama, Sek, Tat, Maret, Compaq ve Pastavilla.Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!