Kent merkezine indi, vatandaşlara saldırdı: 3 kişi yaralandı

Güncelleme Tarihi:

Kent merkezine indi, vatandaşlara saldırdı: 3 kişi yaralandı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 28, 2026 11:03

Batman’da kent merkezine inen yaban domuz, farklı noktalarda 3 kişiyi yaraladı. Domuzun yaya geçidinden karşıya geçen kişiye saldırdığı anlar, cep telefonuyla görüntülendi.

Haberin Devamı

Olay, dün saat 23.30 sıralarında şehir merkezinde meydana geldi. Kent merkezine inip sokaklarda dolaşan yaban domuzu, farklı noktalarda karşısına çıkan 3 kişiye saldırıp yaraladı.

Kent merkezine indi, vatandaşlara saldırdı: 3 kişi yaralandı

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralılar, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırıldı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Kent merkezine indi, vatandaşlara saldırdı: 3 kişi yaralandı

Domuzun Turgut Özal Bulvarı’nda yaya geçidinden kişiye saldırdığı anlar ise cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Yaban domuzu, bir süre sonra gözden uzaklaştı.

Haberin Devamı

Kent merkezine indi, vatandaşlara saldırdı: 3 kişi yaralandı

Kent merkezine indi, vatandaşlara saldırdı: 3 kişi yaralandı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!