Gaziantep’te biber fabrikasında yangın

Güncelleme Tarihi:

Gaziantep’te biber fabrikasında yangın
Oluşturulma Tarihi: Şubat 15, 2026 20:24

Gaziantep’in İslahiye ilçesinde, kırmızı biber fabrikasının ambalaj bölümünde çıkan yangın itfaiye ekiplerinin 1,5 saatlik müdahalesinin ardından kontrol altına alındı.

Haberin Devamı

Yangın, öğle saatlerinde Değirmencik Mahallesi'nde faaliyet gösteren kırmızı biber fabrikasında çıktı. Fabrikanın ambalaj bölümünde henüz bilinmeyen nedenle yükselen alevleri fark edenler 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verdi.

İhbar üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi. Jandarma ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, itfaiye ekiplerinin 1,5 saatlik çalışması sonucunda yangın biber deposuna ulaşmadan kontrol altına alındı.

Yangının çıkış sebebi araştırılırken, itfaiye ekiplerinin soğutma çalışmaları devam ediyor.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!