GeriGündem Erkek yöneticiye gençlik iğnesi
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Erkek yöneticiye gençlik iğnesi

Yüzdeki kırışıklıkları ortadan kaldıran bir kozmetik uygulaması olan Botox'a, erkeklerin gösterdiği ilgi giderek artıyor. Amerikan Estetik ve Plastik Cerrahi Topluluğu'nun verilerine göre Amerika'da geçen yıl yapılan 1.5 milyon Botox tedavisini uygulayanların yüzde 13.8'i erkek.

1990'lı yılların başlarından beri estetik cerrahi dünyasında uygulanan bu yöntem, belli bir yaşın üzerindeki kadınlardan bir hayli ilgi gördü. Günümüzde kullanıcı profilinde değişiklik yaşanıyor. Orta yaşlı erkekler, Botox kullanıcıları arasına girmiş durumda.

BusinessWeek'te yer alan habere göre Botox, 2001'deki 310 milyon dolarlık satış rakamı ile ABD'deki kozmetik uygulamaları arasında en popüleri durumunda. Kullanıcıların yaklaşık yüzde 15'i erkek. Bu oranın gelecek yıl yüzde 20'ye ulaşması bekleniyor. Üç yıl önce Botox kullanan erkeklerin oranı yalnızca yüzde 6'ydı.

Şu ana kadar 15 ilaç firmasına Botox üretmesi için izin belgesi verilmiş. Bunlardan Allergan firması, 50 milyon dolarlık bir reklam kampanyası başlatmayı planlıyor.

Botox, iğne ile kırışıklıklarından kurtulmak isteyenlerin alınlarına enjekte ediliyor. Yüz kaslarını yumuşatarak, enjeksiyondan birkaç gün sonra kırışıklıkların yok olmasını sağlıyor. Plastik cerrahinin aksine, Botox uygulamasında karışıklık ve telaş yok. Botox iğneleri altı ayda bir yapılıyor. İğnelerin yapılması yaklaşık 15 dakika sürüyor.

Botox'un popülaritesi, görünüşleri ve tavırları ile müşterilerini ya da jüriyi etkileyen satış yöneticileri ve avukatlar arasında giderek artıyor. New York'lu plastik cerrah Dr. Darrick E. Antell, bir CEO'nun şirketini halka arz etmeden önce Botox iğnesi yaptırdığını anlatıyor. Bu CEO'nun söylediklerini şöyle aktarıyor: ‘‘Formdayım fakat yorgun ve yaşlı gözüküyordum. Bu durum şirketimin fiyatını etkileyebilirdi.‘‘
False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle