Dengesini kaybetti, kafeteryanın alt kattaki terasına düştü

Güncelleme Tarihi:

Dengesini kaybetti, kafeteryanın alt kattaki terasına düştü
Oluşturulma Tarihi: Nisan 26, 2026 15:59

Tekirdağ'ın Çorlu ilçesinde kafeteryanın 3’üncü katında sandalyede otururken dengesini kaybedip, açık bırakılan camdan 2’nci kat terasa düşen S.D. (25) adlı kadın, yaralandı.

Haberin Devamı

Olay, dün akşam saatlerinde Kazımiye Mahallesi, Omurtak Caddesi’ndeki bir kafeteryada meydana geldi. Arkadaşlarıyla birlikte kafeteryanın 3’üncü katında pencere kenarındaki masada sohbet eden S.D. adlı kadın, sandalyede dengesini kaybedip, açık olan camdan ikinci katın terasına düştü.

İTFAHİYE TARAFINDAN İNDİRİLDİ

İhbar üzerine adrese sağlık, polis ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Yaralı S.D., sağlık ekibinin ilk müdahalesi sonrası itfaiyenin yardımıyla bulunduğu yerden indirilerek Çorlu Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedaviye alınan S.D.’nin sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Dengesini kaybetti, kafeteryanın alt kattaki terasına düştü

İşletmede inceleme yapan polis ekipleri, camların açık halde bırakıldığını ve hiçbir önlem alınmadığını belirledi.

Haberin Devamı

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Dengesini kaybetti, kafeteryanın alt kattaki terasına düştü

BAKMADAN GEÇME!