Güncelleme Tarihi:
21 Kasım Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı? sorusu cuma akşamı yanıt buldu. Ekranların sevilen yarışma programı Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de yeni sezon heyecanı devam ediyor. Cuma günü Zuhal Topal'la Yemekteyiz birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşincisi, puanların açıklanmasıyla belli oldu. Birbirinden iddialı 5 yarışmacının her gün mutfakta hünerlerini gösterdiği yarışmada, haftanın birincisi toplamda 30 puan aldı. Peki, Zuhal Topal'la Yemekteyiz birinci kim oldu? İşte, detaylar.
Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de bu hafta, Abdullah Bey, Zehra Hanım, Seda Hanım, Fatih Bey ve Hilal Hanım yarıştı. Bir haftalık mücadele sonrası Zuhal Topal'la Yemekteyiz birincisi 30 puan alan Abdullah Bey oldu.
Zuhal Topal'la Yemekteyiz haftanın puanları şöyle;
Haftanın beşincisi: 20 puanla Seda Hanım,
Haftanın dördüncüsü: 21 puanla Zehra Hanım
Haftanın üçüncüsü: 23 puanla Hilal Hanım
Haftanın ikincisi: 25 puanla Fatih Bey,
Haftanın birincisi: 30 puanla Abdullah Bey oldu.


