Güncelleme Tarihi:
15 Mayıs Zuhal Topal'la Yemekteyiz son bölüm kim kazandı sorusu yanıt buldu. İzleyenler tarafından beğeniyle takip edilen Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de haftanın final heyecanı cuma akşamı yaşandı. Rekabet ve heyecan dolu haftanın ardından haftanın finalinde Zuhal Topal'la Yemekteyiz birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşincisi, puanların açıklanmasıyla netlik kazandı. Bu hafta 30'ar puan alan iki yarışmacı Zuhal Topal'la Yemekteyiz birincisi oldu. Kıran kırana geçen haftanın sonunda Zuhal Topal'la Yemekteyiz haftanın birincisi 200 bin TL'lik para ödülünün sahibi oldu. Peki, Zuhal Topal'la Yemekteyiz kim kazandı, birinci kim oldu? İşte, ayrıntılar.
TV8 ekranlarında yayınlanan 11-15 Mayıs tarihli Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de bu hafta Vahide Hanım, Özlem Hanım, Sefa Bey, Onur Bey ve Esin Hanım yarıştı. Bir haftalık mücadele sonrası Zuhal Topal'la Yemekteyiz birincisi 30'ar puan alan Esin Hanım ve Seda Bey oldu.
Zuhal Topal'la Yemekteyiz haftanın puanları şöyle;
Haftanın beşincisi: 20 puan alan Onur Bey oldu.
Haftanın dördüncüsü: 28 puan alan Vahide Hanım oldu.
Haftanın üçüncüsü: 29 puan alan Özlem Hanım oldu.
Haftanın birincisi: 30 puan alan Sefa Hanım ve Esin Hanım oldu.



