Güncelleme Tarihi:
1 Mayıs Yemekteyiz kazananı ve haftanın puanları belli oldu. Hafta içi her gün ekranlara gelen sevilen yemek programı Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de bu hafta da beş yarışmacı 200 bin TL'lik ödül için mutfakta hünerlerini gösterdi. Cuma günü puanların verilmesinin ardından Zuhal Topal'la Yemekteyiz birinci, ikinci, üçüncü, dördüncü ve beşincisi netlik kazandı. Toplamda 34 puan alan bir isim Zuhal Topal'la Yemekteyiz kazananı olarak 200 bin TL'nin sahibi oldu. Peki, Yemekteyiz birincisi kim oldu, kim kazandı? İşte, ayrıntılar.
27 Nisan-1 Mayıs tarihli Zuhal Topal'la Yemekteyiz'de bu hafta Yaprak Hanım, İbrahim Bey, Şükran Hanım, Asena Hanım ve Emin Bey yarıştı. Bir haftalık mücadele sonrası Zuhal Topal'la Yemekteyiz birincisi 34 puan alan İbrahim Bey oldu. Böylece İbrahim Bey 200 bin TL'lik para ödülünün sahibi oldu.
Zuhal Topal'la Yemekteyiz haftanın puanları şöyle;
Haftanın beşincisi: 22 puan alan Emin Bey oldu
Haftanın dördüncüsü: 28 puan alan Asena Hanım ve Yaprak Hanım oldu
Haftanın üçüncüsü: 30 puan alan Şükran Hanım oldu
Haftanın birincisi: 34 puan alan İbrahim Bey oldu



