Güncelleme Tarihi:
Survivor'da dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? Survivor'da haftanın ilk eleme adayı kim oldu? Dün akşam ekrana gelen son bölümü kaçıranlar merak içerisinde başta belirtilen soruların cevabını araştırıyor. Sorgulanan ayrıntıları merak edenler için haberimizde derledik. Peki, Survivor'da dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? Survivor'da haftanın ilk eleme adayı kim oldu? İşte merak edilip araştırılan ayrıntılar...
Survivor'da haftanın ilk dokunulmazlık yarışını Gönüller takımı kazandı. Böylelikle haftanın ilk eleme adayı ise Ünlüler takımından seçildi.
Survivor'da All Star takımından Sedat haftanın ilk eleme adayı oldu.
Survivor'da acil durum konseyinde konuşan Acun Ilıcalı, ''Almeda ve Batuhan konforlu evden uzaklaşıyor ve dolu bir çanta ile dönüyorlar. Almeda çantayla odaya giriyor. Kadın arkadaşımız içeri giriyor ve Almeda temasta bulunuyor. Almeda şu an oyunlarda oynamayacak. Temas şiddetli ise diskalifiye edeceğiz.'' dedi. Almeda Baylan'ın elenip elenmediği veya diskalifiye olup olmadığı yeni bölümde belli olacak.



