Güncelleme Tarihi:
Survivor ödül oyununu hangi takımın kazandığı ve cezayı kimin aldığı 18 Mart tarihinde belli oldu. TV8'de seyirci karşısına çıkan Survivor'da yarışmacılar parti ve yiyecek için karşı karşıya geldi. 12 sayıya ulaşanın ödül oyununu kazanacağı parkurda takımlar adeta canını dişine taktı. Kazanan takımın ise boş arazide birbirlerini bulmaya çalışacağı açıklandı. Peki, Survivor ödül oyununu hangi takım, kim kazandı? İşte, Survivor ödül ceza oyununu kazanan takım.
Heyecanına hız kesmeden devam eden Survivor'da kırmızı ve mavi takım yarışmacıları, dün gece parkurda karşı karşıya geldi. Oyun öncesi seremonide açıklama yapan Murat Ceylan kazanan takımın partiye katılacağını ve istedikleri yemekleri yiyeceklerini söyledi.
Seremonide açıklama yapan Murat Ceylan, kaybeden takımın ceza olarak kadınlar ve erkekler olarak boş arazide birbirlerine ulaşmaya çalışacağı açıklandı.



