Son Dakika Haberler×
  • TV REHBERİ
  • EKRANDA
  • SAĞLIK
  • FAKİR HAUSGERATE İLE LEZZETLİ TARİFLER
Günlük Egazete
Hürriyet NSosyalHürriyet FacebookHürriyet TwitterHürriyet LinkedinHürriyet YoutubeHürriyet Instagram
© Copyright 2026 Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.ŞKullanım Koşulları,Gizlilik Politikası,İletişim için bu linkleri kullanabilirsiniz. Login olduğunuz taktirde kullanım koşullarını ve gizlilik politikasını kabul etmiş olursunuz.
Hürriyet sondakika haber ios uygulamasıHürriyet sondakika haber android uygulaması
TV REHBERİEKRANDASAĞLIKİLE LEZZETLİ TARİFLER
GİRİŞ
HABERLERKelebek HaberleriTelevizyon Haberleri

SURVIVOR'DA KİM ELENDİ, BU HAFTA KİM GİTTİ? Dün akşam (10 Mayıs) Survivor ödül oyununu ve düelloyu kim kazandı, Seda mı Beyza mı elendi? İşte Survivor'a veda eden isim...

Güncelleme Tarihi: Mayıs 11, 2026 18:20

#Survivor Kim Elendi#Survivor Kim Gitti#10 Mayıs Survivor Son Bölüm
EpostaLinkedinFlipboardLinki KopyalaYazı Tipi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 11, 2026 18:20

Survivor kim elendi, kim gitti 10 Mayıs 2026 Pazar akşamı, kıran kırana geçen eleme düellosu ve kader konseyinin ardından cevabını buldu. Büyük finale adım adım yaklaşan Survivor Ünlüler-Gönüllüler 2026'nın dün akşamki son bölümünde, takımlar ödül oyununda parkura çıktı. Güç, atışlar ve dengenin önem arz ettiği oyunda, yarışmacılar Survivor ödül oyununu kazanmak için elinden geleni yaptı. Heyecanla takip edilen mücadelede yiyecek ödülünü kazanan takım adaya motive oldu. Gecenin son aşamasında ise Survivor son bölümde eleme düellosu heyecanı yaşandı. Bu hafta eleme potasına giren isimler, Nagihan, Seda, Beyza ve Sude olmuştu. Yeni sisteme göre dört kadın yarışmacı düelloda mücadele ederken, düelloyu geçemeyen iki yarışmacı kader konseyinde oylamaya çıktı. En az oyu alan bir yarışmacı ise Survivor 2026'ya ve hayallerine veda etti. Peki, 10 Mayıs Survivor kim gitti, Seda mı, Beyza mı elendi? Dün akşam Survivor son bölüm ödül oyununu hangi takım kazandı? İşte, Survivor veda eden yarışmacı ve son bölümde yaşananlar.

1/6SURVIVORDA KİM ELENDİ, BU HAFTA KİM GİTTİ Dün akşam (10 Mayıs) Survivor ödül oyununu ve düelloyu kim kazandı, Seda mı Beyza mı elendi İşte Survivora veda eden isim...

Survivor veda eden isim 10 Mayıs Pazar akşamı, kıran kırana eleme düellosunun ardından belli oldu. Tv8 ekranlarında yeni sezonuyla izleyici karşısına çıkan Survivor 2026 sezonun eleme düellosu dün akşam izleyici karşısına çıktı. Bu hafta eleme potasına giren Nagihan, Seda, Beyza ve Sude eleme düellosunda mücadele etti. Düelloda, Nagihan ve Sude parkurdan galip ayrılarak eleme adaylığını düşürdü. Nefes kesen gecede, Beyza ve Seda ise gecenin sonunda seyirci oylamasına çıktı. Oylama sonucu ile Survivor'dan elenen isim hayallerine veda etti. Peki, bu hafta Survivor kim elendi? Dün akşam Survivor'da kim gitti? İşte, 10 Mayıs Pazar bu hafta Survivor'dan elenen yarışmacı...

2/6SURVİVOR ÜNLÜLER-GÖNÜLLÜLER 2026 ÖDÜL OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI

SURVİVOR ÜNLÜLER-GÖNÜLLÜLER 2026 ÖDÜL OYUNUNU HANGİ TAKIM KAZANDI?

Nefes kesen mücadeleler ile izleyenleri ekran başına kilitleyen Survivor'da da yarışmacılar dün akşam yiyecek ödül oyunu için parkura çıktı. Ödülü almak isteyen kırmızı ve mavi takım parkurdaki engelleri aşmak ve atışları isabet ettirmek için adeta canını dişine taktı.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

BAKMADAN GEÇME!

3/6SURVIVORDA KİM ELENDİ, BU HAFTA KİM GİTTİ Dün akşam (10 Mayıs) Survivor ödül oyununu ve düelloyu kim kazandı, Seda mı Beyza mı elendi İşte Survivora veda eden isim...

Kıran kırana geçen ödül oyununda finale Beyza ve Nefise çıktı. Atışlarda, Beyza'nın aldığı sayı ile ödülü 10-6 skorla gönüllüler takımı ödülü kazandı.

4/6ELEME DÜELLOSUNU KİM KAZANDI

ELEME DÜELLOSUNU KİM KAZANDI?

Survivor'da bu hafta eleme potasına giren yarışmacılar Nagihan, Seda, Beyza ve Sude olmuştu. Yeni eleme sistemine göre 4 yarışmacı ilk olarak düelloda karşı karşıya geldi.

BAKMADAN GEÇME!

5/6SURVIVORDA KİM ELENDİ, BU HAFTA KİM GİTTİ Dün akşam (10 Mayıs) Survivor ödül oyununu ve düelloyu kim kazandı, Seda mı Beyza mı elendi İşte Survivora veda eden isim...

Nefes kesen düelloda Sude ve Nagihan düello mücadelesini kazanarak eleme adaylığını düşürdü. Seda ve Beyza ise kader konseyinde seyirci oylaması kararı belli oldu. Yeni sisteme göre seyirci oylamasıyla bir isim koruma altına alınırken, en az oyu alan isim eleniyor.

6/6SURVIVORDA KİM ELENDİ, BU HAFTA KİM GİTTİ Dün akşam (10 Mayıs) Survivor ödül oyununu ve düelloyu kim kazandı, Seda mı Beyza mı elendi İşte Survivora veda eden isim...

Oylama sonucu Survivor'dan elenen isim Seda oldu. Böylece bu hafta Survivor'a veda eden Seda'nın yarışma macerası sona erdi.

Gözden KaçmasınLüle kebabı tarifiLüle kebabı tarifiHaberi Görüntüle
Haberle ilgili daha fazlası:
#Survivor Kim Elendi#Survivor Kim Gitti#10 Mayıs Survivor Son Bölüm

BAKMADAN GEÇME!

Hürriyet - Haber, Son Dakika Haberler, Güncel Gazete Haberleri© Copyright 2026 Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş
FacebookTwitter
HaberlerCanlı BorsaEuro TLŞans OyunlarıAyetel KürsiAltın FiyatlarıKünye
Güncel HaberlerBurçlarAstrolojiMilli Piyango SonuçlarıDoğum Günü GazetesiRüya TabirleriYerel HaberlerSeçim Sonuçları
Son Dakika HaberleriBitcoinBorsaYayın AkışıE-GazeteGüzel Sözlerİstanbul İmsakiyeErkek İsimleri
Döviz KuruBilezik FiyatlarıYükselen BurçHava DurumuNamaz VakitleriSeri İlanlarAnkara İmsakiyeKız İsimleri
Dolar KuruDolar TLSporMagazinYemek TarifleriKişisel Verilerin KorunmasıYasin SuresiDoğum Günü Mesajları
Hürriyet'e Reklam VerYatırımcı İlişkileriBize UlaşınHürriyet Kurumsal

Türkiye'den ve Dünya’dan son dakika haberleri, köşe yazıları, magazinden siyasete, spordan seyahate bütün konuların tek adresi Hurriyet.com.tr haber içerikleri izin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez. Kanuna aykırı ve izinsiz olarak kopyalanamaz, başka yerde yayınlanamaz.