Güncelleme Tarihi:
Survivor eleme adayı kim oldu 11 Nisan 2026 Cuma akşamı yanıt buldu. Survivor son bölümde mavi ve kırmızı takım dokunulmazlık oyununda mücadele etti. Zorlu geçen parkurun ardından dokunulmazlığı alan takım belli oldu. Diğer takım ise eleme adaylarını belirledi. Konseyde yapılan oylama sonucunda haftanın 3. eleme adayı belli olurken, takımın performans birincisi de potaya gidecek 4. ismi belirledi. Peki Survivor eleme adayı kim oldu, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? İşte ayrıntılar...
Survivor'da yapılan oylama sonucunda haftanın 3. eleme adayı Sude oldu. Diğer taraftan mavi takımda haftanın 1. ismi de Sude oldu. Sude, 4. eleme adayı olarak da Seda'yı söyledi.
Yeni eleme sisteminde 4 aday çıkacak. 4 adaydan haftanın en yüksek ve en düşük puanı olan adaylar düello etabında eşleşecek. Buna göre Survivor'da yeni sistemde ilk mücadele için Sude ve Lina ile Gözde ve Seda eşleşti.
Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 'de takımlar dokunulmazlık oyununda kıyasıya mücadele etti.
Dokunulmazlık oyununu 12'ye 9 olarak Kırmızı takım (Ünlüler) kazandı.
Lina
Gözde
Sude
Seda






