Güncelleme Tarihi:
Survivor eleme adayları ile dokunulmazlık oyununu hangi takımın kazandığı dün gece netlik kazandı. Tv8 ekranlarında seyirci karşısına çıkan 1 Haziran tarihinde yayınlanan Survivor'da yarışmacılar haftanın 2. dokunulmazlık oyunu için zorlu parkurda bir kez daha mücadele verdi. Nefes kese karşılaşmada Survivor dokunulmazlık mücadelesini bu hafta bir kez daha mavi takım kazandı. Kırmızı takımda ise bir kadın yarışmacı eleme potasına gitti. Peki, Survivor potaya kim gitti, eleme adayı kim oldu, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı? İşte, 1 Haziran Survivor eleme adayları ve konseyde yaşananlar.
1 Haziran tarihli Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler'de, dün gece dokunulmazlık oyununda kaybeden kırmızı takımda, eleme oylaması gerçekleşti. Acun Ilıcalı, konseyde yaptığı açıklamada, bu haftaki elemenin ardından artık bireysel yarışların başlayacağını söyledi. Ada konseyinde de kırmızı takım yarışmacıları, oylarını kullandı.
Kırmızı takımda yapılan oylama sonucu Survivor 2. eleme adayı Deniz oldu. Böylece Survivor'da bu haftanın eleme adayları Murat ve Deniz olarak belirlendi.
Nefes kesen mücadelelere hız kesmeden devam eden Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler'de takımlar dün gece dokunulmazlık karşılaşması için parkura çıktı. Büyük final için artık son düzlüğe giren Survivor'da, dün gece takımlar, eleme potasına yarışmacı göndermemek için zorlu parkurda adeta canını dişine taktı.
Dokunulmazlık karşılaşmasında finale Deniz ve Nefise çıktı. Atışlarda Nefise'nin aldığı son sayı ile Survivor dokunulmazlık oyununu 12-2 skorla mavi takım kazandı.




