Güncelleme Tarihi:
Survivor 2. ve 3. eleme adayı ve dokunulmazlık oyununu hangi takımın kazandığı dün gece netlik kazandı. Tv8 ekranlarında seyirci karşısına çıkan 2 Haziran tarihinde yayınlanan Survivor'da yarışmacılar haftanın 3. dokunulmazlık oyunu için zorlu parkurda bir kez daha mücadele verdi. Nefes kese karşılaşmada Survivor dokunulmazlık mücadelesini kırmızı takım kazandı. Ada konseyinde ise mavi ve kırmızı takımdan birer yarışmacı eleme potasına gitti. Acun Ilıcalı ise eleme düellosunu açıkladı. Peki, dün akşam Survivor eleme adayı kim oldu, dokunulmazlık oyununu hangi takım kazandı, potaya kim gitti? İşte, 2 Haziran Survivor eleme adayları ve dün akşam yaşananlar.
2 Haziran tarihli Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler'de, dün gece dokunulmazlık oyununda kaybeden mavi takımda, eleme oylaması gerçekleşti. Yapılan oylama sonucu haftanın 3. eleme adayı Nagihan oldu.
Kırmızı takımda ise performans birincisi olan Nobre bir ismi eleme potasına gönderdi. Nobre eleme adayı olarak Sude'nin ismini söyledi. Böylece Survivor'da haftanın eleme adayları, Murat, Deniz, Nagihan ve Sude olarak belirlendi.
Konseyde 4. eleme adayının belli olmasıyla, düello eşleşmeleri belli oldu. Eleme düellosunda Deniz-Nagihan, Murat-Sude karşılaşması yaşanacak.
Heyecanına hız kesmeden devam eden Survivor 2026 Ünlüler Gönüllüler 'de takımlar dün gece dokunulmazlık mücadelesi için karşı karşıya geldi. Yarışmacılar, haftanın 3. dokunulmazlık karşılaşmasını kazanmak için zorlu parkurda elinden geleni yaptı.
Nefes kesen mücadele sonucu, son turda Nobre'nin Ramazan'a karşı aldığı sayı ile dokunulmazlık oyununu kırmızı takım kazandı.





