Yeni nesil turiste yeni otel markası

Yeni nesil turiste  yeni otel markası

DEDEMAN ve Park Dedeman markaları ile hizmet veren Dedeman Grubu, ‘Y’ kuşağı olarak adlandırılan genç yetişkin turistlere özel otel markası yarattı.

Haberin Devamı

Yeni otel markalarının ‘Smart by Dedeman’ olacağını ifade eden Dedeman Turizm Yönetimi Genel Müdürü Emrullah Akçakaya, “Yeni otel konseptini öncelikle İstanbul olmak üzere Anadolu’nun hareketli şehirlerinde hayata geçirmek istiyoruz. Smart by Dedeman markasıyla 2023’e kadar toplam 18 otel açmayı hedefliyoruz. ‘Y’ kuşağının değişen beklenti ve isteklerini göz önünde bulundurarak bu markayı tasarladık. Yüksek kalitede konaklamayı ekonomik fiyata sunacağız” dedi.  

50-140 ODA ARASINDA

Smart by Dedeman markası ile kurulacak otellerin oda sayılarının 50 ile 140 arasında olacağını ifade eden Dedeman Turizm Yönetimi İş Geliştirme Direktörü Bilge Turcan, “Konsept; nitelikli konaklama, nitelikli kompakt oda ve kahvaltı, hızlı internet, son teknolojik alt yapı şeklinde düzenlenecek. 20 metrekarelik odalarda bulunan her şey kullanışa uygun şekilde tasarlandı” ifadelerini kullandı.  Smart by Dedeman projesinin yatırımcılar için de avantajlı olduğunu dile getiren Turcan, “Yatırım maliyeti orta segment otellere göre yüzde 40, ekonomi segmentindeki rakiplerinden yüzde 10 daha düşük. Ayrıca her yapıya uygulanabilir bir konsept olması da yatırımcı açısından maliyetleri düşüren, inşaat süresini kısaltan bir kriter” dedi.

 

Haberle ilgili daha fazlası: