GeriEkonomi TopShop açılıyor
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

TopShop açılıyor

Sabancı Grubu hazır giyime 14 markayla giriyor. Nişantaşı Valikonağı Caddesi'nde aylardır hazırlanan Topshop Mağazası 4 Mart'ta açılıyor.

Sabancı Grubu hazır giyim perakendecilik sektörüne Giysa adlı şirketiyle farklı bir tarzla giriyor. Giysa'nın büyük mağazası TopShop markası ile Nişantaşı'nda 4 Mart'ta açılıyor.

Valikonağı Caddesi'ndeki mağazanın hedef kitlesi 15-25 yaş. İç çamaşırdan takıya kadar on bin çeşit ürünle gençlerin huzuruna çıkacak TopShop, dev ekranlarla donatıldı. Bu ekranlardan günün hit müzik klipleri yayınlanacak. 850 metrekarelik bir satış alanına kurulan mağazanın üst katında da Top Cafe adıyla yeni bir kafe açıldı. Emre Ergani'nin sahip olduğu Havana Vogue Grubu'nun işleteceği kafede moda söyleşileri yapılacak.

Yılda sekiz koleksiyon

İngiltere'nin en büyük ikinci perakende zinciri Arcadia ile hazır giyim sektörü perakendeciliğine giren Sabancı Holding, bu amaçla Giysa'yı kurdu. Giysa'nın yüzde 75'i Sabancı, yüzde 25'i ise Arcadia Grubu'na ait. Arcadia'nın bünyesinde birçok ünlü marka bulunuyor. Giysa'nın Arcadia Grubu ile Türkiye'ye 2000 yılında getireceği markalar arasında Topman, Dorothy Perkins, Warehouse, Evans ve Miss Selfridge bulunuyor. Giysa, Nişantaşı'ndan sonra diğer markaların da yer alacağı 2000 metrekarelik bir alanda Ümraniye CarrefourSA'da ve Bağdat Caddesi'nde birer mağaza açacak.

Giysa'nın Genel Müdürü Aydın Yurdum yılda en az sekiz koleksiyon sunacaklarını belirterek ’’Diğer mağazalar 6 ay ya da bir yıl önceden koleksiyon hazırlatırken biz sezona çok yakın tarihte hazırlatacağız. Tüketiciye güncel ürün sunacağız’’ dedi.

TopShop'un Zara gibi markalara benzetilmesine karşın pazarda rakipleri olmadığına inandıklarını söyleyen Yurdum, mağazanın kendi kredi kartının olacağını, puan sistemiyle müşterilere hediye verileceğini belirtti.

False