Spice Girls için 700 bin kişi kapak topladı

Güncelleme Tarihi:

Spice Girls için 700 bin kişi kapak topladı
Oluşturulma Tarihi: Ekim 10, 1997 00:00

Haberin Devamı

Spice Girls'ün 12-13 Ekim'de İstanbul'da vereceği konseri izleme şansı elde etmek için 700 bin kişi Pepsi Cola kapağı topladı. Böylece, Pepsi Türkiye'deki satış hedeflerini aştı. Tanıtım kampanyasının toplam harcaması 30 milyon doları buldu.

KOLA savaşlarında müzik silahını kullanan Pepsi Cola, İngilizler'in beş çılgın kızı ‘‘Spice Girls’’le satış hedeflerini aştı. Pepsi Music kampanyası sırasında da kapak toplama rekoru kırıldı. Spice Girls'ün 12-13 Ekim tarihlerinde İstanbul'da vereceği ilk canlı konserlerini izlemek ve çekilişe katılmak için tam 700 bin kişi kapak gönderdi.

Pepsi Cola Türkiye Pazarlama Direktörü Ahmet Damgacıoğlu, Mayıs ayında başlayan Pepsi Music Kampanyası sayesinde Pepsi ve Fruko Tamek satış hedeflerini yüzde 15 artırdıklarını bildirdi.

Spice Girls'in dünyadaki ilk canlı konserlerini İstanbul'da gerçekleştirmesinin Türkiye'nin tanıtımı için de kaçırılmaz bir fırsat olduğunu söyleyen Damgacıoğlu, şöyle devam etti:

‘‘Tüm dünyayı kapsayan projenin gerçekleşeceği İstanbul'a, 84 ülkeden kapak toplayarak kampanyaya katılan 1000 Pepsi talihlisi, 500'ün üzerinde yabancı medya temsilcisi, 250 müzik otoritesi gelecek. Pepsi'nin davetlileri haftasonunda İstanbul'da ağırlanacak. Bu misafirlerin Türkiye'ye 5 milyon dolarlık bir katkısı sağlamasını bekliyoruz.’’

30 MİLYON DOLAR

Spice Girls'ün İstanbul'da vereceği konser için gerçekleştirilen 30 milyon dolarlık tanıtım kampanyasında ‘‘Spice Girls in Turkey’’ mesajı verildi. Kampanya sayesinde böylece 84 ayrı ülkede, Mayıs ayından bu yana İstanbul'un ve Türkiye'nin tanıtımı yapıldı.

Kampanyanın başlangıcında Spice Girls'in yeni bir grup olması nedeniyle bazı endişeler taşıdıklarını belirten Ahmet Damgacıoğlu, ‘‘Ancak 12-19 yaş grubunda Spice Girls, satışları yaz boyunca çok olumlu etkiledi’’ dedi. Damgacıoğlu, bu kampanya sayesinde 1998'e, Pepsi ve Fruko Tamek markaları için iyi bir ivmeyle gireceklerini belirtti. Pepsi Music kampanyası çerçevesinde, bir kişiye Mercedes SLK 200, üç kişiye Harley Davidson Road King motosiklet, 50 kişiye Sony Müzik Seti, 500 kişiye Sony Discman, ilk 25 bin kişiye Spice Girls konser bileti, Spice Girls CD, Spice Girls tişörtü kazandı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!