Güncelleme Tarihi:
Uluslararası Reklamcılık Derneği'nin (IAA) Avrupa Bölgesi Başkanlar toplantısında, Türk ve dünya reklamcılığının önde gelen isimleri biraraya geldi. IAA Avrupa Bölge Direktörlüğü'ne seçilen Pınar Kılıç'ın başkanlığında iki gün süren toplantılara katılan reklamcılar, ‘‘reklamsız tüketicinin seçme özgürlüğünün olamayacağı’’ görüşünde birleştiler. Türkiye ve dünyadan çok sayıda reklamcının biraraya geldiği toplantılara, IAA Dünya Başkanı Joe Cappo, IAA Dünya YÖnetim Kurulu üyeleri ile IAA Avrupa Bölge Başkanları da katıldı. IAA Uluslararası Reklamcılık Derneği Dünya Başkanı Joe Cappo, toplantının ilk gününde yaptığı konuşmada, dünya reklamcılığındaki gelişmelere dikkat çekerek, ‘‘Türkiye'de daha on yıl öncesine kadar sadece ulusal bazda yayın yapan gazete ve televizyonlar vardı. Şu anda gelinen nokta, medyanın globalleştiği bir noktadır’’ dedi. Cappo, ‘‘ABD Ticaret Bakanlığı'nın tahminine göre 2002 yılına dek İnternet üzerinden yapılacak ticaret 300 milyar doları bulacak’’ dedi.