Migros'un alışveriş nüfusu 125 milyon

Güncelleme Tarihi:

Migrosun alışveriş nüfusu 125 milyon
Oluşturulma Tarihi: Aralık 13, 1997 00:00

Haberin Devamı

Türkiye'deki en büyük Migros, İstanbul Beylikdüzü'nde bugün açılıyor. 40 milyon dolarlık yatırımla gerçekleşen Migros Alışveriş Merkezi ve hipermarkette 50 bin çeşit ürün satışa sunulacak. Migros Genel Müdürü Bülend Özaydınlı, ‘‘Mağazalarımız yılda 125 milyon müşteri ağırlıyor’’ dedi.

İSTANBUL Beylikdüzü'nde 40 milyon dolarlık bir yatırımla inşa edilen Migros Alışveriş Merkezi bugün açılıyor. Bugüne kadar alışveriş merkezlerinin içinde hipermarket açan Migros, ilk kez bir alışveriş merkezi kurdu ve bu merkezin içinde bir Migros Hipermarketi açtı.

63 bin metrekare alan üzerine kurulu üç katlı Migros Alışveriş Merkezi'nin 12 bin metrekaresi Migros Hipermarketi'ne ayrılmış. Alışveriş Merkezi'nde 90 ihtisas mağazası, sinema salonları, fast food restoranları, eğlence merkezi ve 1500'den fazla araç kapasiteli otoparkı bulunuyor. Hipermarket ve alışveriş merkezinde, toplam 50 bin çeşit ürün satılacak. Ayrıca bugün açılış nedeniyle hipermarkette özel fiyatlarla satış yapılacak.

Migros Genel Müdürü Bülend Özaydınlı, Beylikdüzü'nde açılan alışveriş merkezine herhangi bir M verilmediğini, bu mağazanın tamamıyla farklı bir kategoride olduğunu belirtti. Yılda 125 milyon kişiyi ağırlayan Migros bu yıl açacağı 51 yeni mağazayla, 174 mağaza hedefine ulaşmayı amaçlıyor. 1996'yı 53 trilyon ciroyla kapatan Migros'un bu yıl sonunda cirosunun 110 trilyona ulaşacağı tahmin ediliyor.

DAHA UCUZ OLACAK

İki yıldır haftada bir mağaza açtıklarını vurgulayan Özaydınlı, Migros'un son 10 günde 2'si Bakü'de, 1'i de Moskova'da Ramstore olmak üzere 10 yeni mağazayı hizmete açtığını bildirdi. Özaydınlı, şunları söyledi:

‘‘Azerbaycan'daki Ramstore sayısı 4'e çıkmıştır. Yıl sonunda bu sayı 5'e ulaşacak. Moskova'daki Ramstore büyük ilgiyle karşılandı. Biz yılda 125 milyon, günde de yaklaşık 300 bin kişiyi ağırlıyoruz. Üstün hizmet anlayışının yanında ucuzluk politikası olmazsa müşteri sadakatını sağlayamazsınız.’’

Metro'yla yeni projeler var

Migros Genel Müdürü Bülend Özaydınlı Metro ve Migros ortaklığı ile ilgili olarak da şöyle konuştu:

‘‘Büyümenin tek hedefi var. Büyüdüğümüz oranda alım gücümüz artıyor. Bu güç de fiyat ve hizmete yansıyor. Müşterinin ilgisini artırmak buradan geçiyor. Metro ile hitap ettiğimiz müşteri kitlesi farklı. Ancak satın aldığımız ve sattığımız mallar aynı. Bu gücümüzü birleştirerek daha geniş kitleye daha uygun koşullarda hizmet sunmaya başlıyoruz. Her şirket kendi kimliğini koruyacak. Yönetimde şu anda değişiklik söz konusu değil. Ancak Migros ve Metro arasında yüzde 50 ortaklık var. Bu nedenle bu oranın getirdiği oranda her iki tarafta yönetimde söz sahibi olacak. Çok hızlı bir şekilde mağaza açmaya devam edeceğiz. Ortaklık yapacağımız başka alanlar da var. Amaç değişik perakende formatlarında uzmanlık konularını da ayırarak yeni şirketleri devreye sokmak. Bu sadece Metro ve Migros'la da kısıtlı kalmayacak.’’

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!