Markasını kadınlarla büyüttü indirimli bayilik verecek

Güncelleme Tarihi:

Markasını kadınlarla büyüttü indirimli bayilik verecek
Oluşturulma Tarihi: Mart 27, 2011 00:00

Türkiye'de 23 alışveriş merkezinde Golden Rose mağazalarıyla yer alan Erkul Kozmetik, francihising yöntemiyle mağaza ve kiosk sayısını bu yıl 50’ye ulaştırmayı amaçlıyor.

Haberin Devamı

Golden Rose Yönetim Kurulu Başkanı Murat Erkul, “Markamızı büyüten kadınlardır. Bu nedenle mağazalarımızı yaygınlaştırırken özellikle kadın girişimcilere öncelik vereceğiz. Kadının estetiği, hırsı ve başarısına güveniyoruz. 2015 yılına kadar hedefimiz, tüm Türkiye’de var olan bütün alışverişlerde bir mağaza açabilmek” dedi.
Kadınlara yüzde 50 indirim
Kadın girişimciler için franchise bedelinde yüzde 50 indirim uygulayacaklarını söyleyen Erkul, “Böylece, 45 bin TL ile 60 bin TL arasında değişen toplam yatırım bedeliyle mağazalarımızı açabilecekler. Franchise verirken ilk planda İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Samsun, Bursa ve Eskişehir şehirlerini hedefliyoruz. Bu şehirlerden yoğun talep alıyoruz” diye konuştu.
120 milyon dolar ciro hedefi
Erkul, geçtiğimiz yıl 100 milyon dolar ciro bandına ulaştıklarını kaydederek, “Bu yıl sonu ise ciro hedefimizi 120 milyon dolar olarak belirledik. Golden Rose her yıl artış gösteren bir ivmeyle 2010 yılında ortalama 170 milyon adetlik satış rakamına ulaştı. Her dakika 323 adet Golden Rose ürünü tüketiliyor. Bu rakamın 90-100 milyon adetlik bölümünü oje satışı oluşturuyor. Oje satışını dudak ve göz makyaj ürünleri takip ediyor. Marka, 2009 yılı verilerine göre renkli kozmetik ihracatında ilk sırada, genel kozmetik ürünleri ihracatında ise 3’üncü sırada yer aldı” diye evam etti.
12 ülkede mağaza
Golden Rose,  Avrupa, Kuzey ve Güney Amerika, Ortadoğu, Afrika, Asya ve Avusturalya kıtasına kadar uzanan geniş bir yelpazede, 78 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Bu ülkelerde distribütörler aracılığıyla çalıştıklarını anlatan Erkul, şunları söyledi: “Golden Rose ihracat çalışmalarının yanı sıra yurtdışında bazı ülkelerde kendine ait satış noktaları ile faaliyetlerine devam ediyor. Markamız Amerika, İspanya, Norveç, Polonya, Bulgaristan, Azerbaycan, Suriye, Lübnan, Cezayir, Tunus ve Libya’daki satış noktaları ile bu ülkelerdeki aktif oyunculardan biri haline geldi. Türkiye haricinde 12 ülkede 27 mağaza ve 16 kiosk faaliyetla gösteriyoruz.”

Haberin Devamı

Makyaja başlama yaşı 14’e düştü

Haberin Devamı

GOLDEN Rose Yönetim Kurulu Başkanı Murat Erkul,  Türkiye’de makyaj yapmaya başlama yaşının  14 - 15’e kadar indiğini belirterek,   “Kozmetikde trendlerin belirlenmesinde diziler de çok etkili. Örneğin Küçük Sırlar dizindeki Ayşegül karakterinden sonra kırmızı ruj satışları oldukça arttı. Ayrıca, ince fırçasıyla tırnakların üzerine istenilen desenleri oluşturmaya yarayan  “Nailart” adını verdiğimiz oje de çok popüler” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!