Güncelleme Tarihi:
KADINLAR 300 TL HARCIYOR
İç giyim için yapılan harcamaların arttığını belirten Bahri Özdinç, şöyle konuştu: “5 yıl önce yaptırdığımız bir araştırmada erkekler yılda ortalama 120 liralık, kadınlar ise 210 liralık iç giyim ürünü alıyordu. Bu rakamlar 2015 itibariyle arttı. Kadınların yıllık iç giyim harcaması 300 liraya erkeklerin ise 150 liraya çıktı. İç giyim ürünleri yılbaşı ve Sevgililer Günü’nde en çok alınan hediyelerin başında geliyor. Ancak tüketiciler artık daha renkli ürünlere yöneliyor. Eskiden beyaz, ten rengi ve siyah içgiyim ürünleri tercih ediliyordu.”
Pazardan alınan ürüne dikkat
UZAKDOĞU ülkelerinde üretilen ve Türkiye’ye denetimsiz bir şekilde getirilen iç giyim ürünlerine dikkat edilmesi gerektiği uyarısında bulunan Bahri Özdinç, şunları söyledi: “Uzakdoğu ülkelerinde sağlıksız koşullarda üretilen iç giyim ürünleri Türkiye’de pazarlarda satılıyor. Çok ucuz fiyatlara satılan bu ürünlere dikkat edilmeli. İthal edilen ayakkabılardaki gibi kanserojen madde içeren ürünler olabilir. Biz bu konuda bazı araştırmalar yaptırıyoruz. Ancak tüketicilerin bu ürünlere rağbet göstermemesi gerekiyor.”
Anadolu’da internet satışı fazla
İNTERNET satışlarında iç giyim ürünlerinin öne çıkmaya başladığını belirten Bahri Özdinç, “Özellikle fantezi ürün grubunda internet satışları artıyor. Anadolu’daki talep ise herkesi şaşırtıyor. İç giyim markalarımız da artık internet satışlarına önem vermeye başladı” dedi.