2017'ye yön verecek dijital trendler nelerdir?

Güncelleme Tarihi:

2017ye yön verecek dijital trendler nelerdir
Oluşturulma Tarihi: Kasım 07, 2016 15:35

2016 yılının bitmesine sayılı günler kala 2017 yılının trendleri konuşulmaya başlandı. Peki dijital dünyada bizi neler bekliyor?

Haberin Devamı

2016 yılının son çeyreğine girdiğimiz şu günlerde 2017 dijital trendleri de yavaş yavaş şekillenmeye başlıyor. İlerleyen dönemlerde popüler olacak trendleri tahmin etmek teknolojinin ve dijital pazarlamanın ne yöne doğru gittiğine kafa yorarak daha kolay anlaşılır hale gelebilir. Dijital teknolojinin giderek giyilebilir aksesuarlara dönüştüğünü göz önüne alırsak markaların daha fazla dijital obje ve cihaz tasarlayacağını da öngörebiliriz.

İŞTE 2017'YE YÖN VERECEK OLAN DİJİTAL TRENDLER;

1. KİŞİSELLEŞTİRME

Son yıllarda değişen en önemli tüketici alışkanlıklarının başında gelen kişiselleştirme, kıyafet ve aksesuarlardan dijital ortamlara kadar pek çok alanda etkisini hızla devam ettiriyor. Sosyal medya platformlarında da kişisel içerikler birçok kullanıcının tercih ettiği içeriklerle daha kolay bir şekilde etkileşim sağlamasını gerçekleştiriyor. Reklam ve pazarlama içeriklerinde kişiselleştirme dijital trendlerin en önemlilerinden olmaya 2017 yılında da devam edeceğe benziyor.

Haberin Devamı

2. GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ AKSESUARLARI

Yaşam kalitesini artırmayı amaçlayan ve kullanıcıların günlük hayatını daha kolay hale getirmeyi amaçlayan giyilebilir teknolojiler 2017 yılında da gelişen en önemli dijital trendler arasında. Akıllı saatlerle başlayan bu trend akıllı gözlükler, akıllı bileklik ve akıllı giyilebilir cihazlarla daha da büyük bir ivme kazanacağa benziyor. Dikkat çeken uygulamalar ve yeni ürünlerle giyilebilir teknolojiler pazarı büyük markaların da radarına aldığı sektörlerden biri. Büyük şirketlerin önümüzdeki yıllarda geliştireceği projeler arasında akıllı ceketler, teknolojik tişörtler ve akıllı eldivenler yer alıyor.

2017ye yön verecek dijital trendler nelerdir

3. SANAL GERÇEKLİK

En dikkat çeken ve farklılık sağlayan dijital trendlerden olan sanal gerçeklik markaların rakiplerinden ayrışması için de harika fırsatlar sunuyor. Özellikle yeni jenerasyon kullanıcıların markayı ve ürünü gerçek bir şekilde deneyimleyerek satın alma kararı vermeyi sevmesi sanal gerçeklik yatırımlarını da önemli ölçüde artırmış durumda. Sanal gerçeklik gözlükleriyle başlayan bu trend, aynı zamanda markaların hedef kitleyle olan bağını güçlendirme konusunda da önemli avantajlar sunuyor.

Haberin Devamı

4. CANLI VİDEO

Son zamanların trend uygulamalarından olan canlı video yayını birçok mobil uygulamanın da doğmasına neden oldu. Video izlenmesinden gelen yüksek trafik oranları ve akıllı telefon kullanımının son derece yaygın olması markaları canlı video pazarlamasına yönlendiriyor. İçerik pazarlamasında video yayını markaların yeni pazarlama stratejileri arasında yer alacağa benziyor.

BAKMADAN GEÇME!