Kel kafayı patrona şikâyet edeceğim

Güncelleme Tarihi:

Kel kafayı patrona şikâyet edeceğim
Oluşturulma Tarihi: Aralık 07, 2011 00:00

Atasay, çadırdan pırlanta satışına geçen yıl 5 bin kişi ilgi gösterip, 5 milyon TL ciro yapınca etkinliği tekrarlama kararı aldı. Atasay’ın sahibi Cihan Kamer, “Başta markamıza zarar verir mi diye endişelendik ama bize yeni kitleler kazandırdı” dedi. Kamer, geçen yıl megafonla çadırda düzeni sağlamaya çalışırken bir kadının, “Kel kafayı patrona şikayet edeceğim” dediğini aktardı.

Haberin Devamı

ATASAY, geçen yıl büyük bir çılgınlık yapıp çadırdan satışa çıkardığı pırlantalara 5 bin kişi ilgi gösterince ve 4 günde elde ettikleri ciro 5 milyon TL’yi aşınca bu yıl çadır günlerini tekrarlama kararı aldı. Türkiye’de takısız kadın kalmayacak sloganıyla, geçen yıl “Atasay Geleneksel Altın Çadır Günleri”ni başlatan Atasay, bu yılda 8-12 Aralık tarihlerinde 10 bine yakın ihraç fazlası ve sezon sonu ürünü maliyetine tüketicilerle buluşturmaya hazırlanıyor.
Titreyerek pırlanta aldılar
Geçen yıl çadır günleri kapsamında 4 gün içinde 5 bin 350 ürün satarak 5 milyon TL ciro sağladıklarını belirten Atasay Group Yönetim Kurulu Başkanı Cihan Kamer, “Çadır günleri o kadar ilgi gördü ki 5 bin kişi kara yağmura rağmen çadıra akın etti. Arabalar bile gitmezken insanlar titreyerek pırlanta almaya geldiler” dedi.
Patron eline megafon aldı
Geçen yıl hazırlıklarının ve beklediklerinin çok üstünde bir tüketiciyle karşılaştıklarını anlatan Kamer, şöyle konuştu: “Geçtiğimiz yıl 1.5 milyon lira ciro hedefliyorduk. 4 günlük ciro 5 milyon TL’ye çıktı. Geçen yıl o kadar ilgi oldu ki ben bile elime megafonu alıp, çadıra akın edenleri düzene sokmaya çalıştım. Hatta artık çadırdan çıkması gerektiğini söylediğim bir kadın arkamdan ‘Şu kel kafayı patrona şikayet edeceğim’ bile dedi.”
670 TL’ye de tek taş var
Çadır günlerini başlatırken amaçlarının dar gelirli ve takıyı yatırım amaçlı gören kesimi de pırlanta ve işçiliği fazla olan takılarla tanıştırmak olduğunu kaydeden Kamer, “Bunda da başarılı olduk. Bu yıl çadırı büyüttük. Ürün sayısını da artırdık. Çadırda 20 TL’den başlayarak 30 bin TL’ye kadar ürünler var. Çadırda en ucuz tek taş yüzük ise 670 TL’den satılacak” diye konuştu. Kamer sözlerini şöyle sürdürdü: “Bunun yanında çadırda 1000 TL’nin üstünde pırlantalı ürün alana alışverişin yüzde 25’i tutarında hediye para armağan edeceğiz.”
Babam ABD’den izledi
İş hayatında ilk defa böyle bir tecrübe yaşadığını belirten Cihan Kamer, “4 gün eve gitmedik. Kar yağmasına rağmen akın akın insanlar geldi. Torunlarımıza aktaracağımız tecrübe oldu. Rize, Çanakkale ve Bursa’dan tek taş için çadıra gelenler oldu” dedi. Babası Atasay Kamer’in yılın yarısını ABD’de geçirdiğini hatırlatan Cihan Kamer, babasının ABD’den kameralara bağlanıp 4 günlük çadır satışını canlı izlediğini de aktardı.

Haberin Devamı

Taşsız kadın kaldıysa o erkeklerin ayıbıdır

Haberin Devamı

YILLAR önce yaptıkları ‘Tek taşsız kadın kalmasın’ kampanyasının büyük ilgi gördüğünü belirten Cihan Kamer, “O kampanya ile önemli sayıda kadını pırlantaya kavuşturduk. Hâlâ tek taşsız kadın kaldıysa o kadınların kocalarının, sevgililerinin ayıbı” dedi. Kamer, “Bu konuda tutucuyum. Tek taşını kadınlar kendileri almamalı. Bekarlar takmamalı. Sözün, nişanın sembolü olmalı. Kızım büyüdükçe bu konuda daha tutucu oluyorum” diye konuştu.

Ortadoğu’da mağaza açmaya odaklandı

2012 yılında 120 mağazaya kilitlendiklerini belirten Cihan Kamer, “Şu anda kendimize ait 34 mağazamız var. Geri kalanlar franchise. Ama her yıl en az 5-6 franchise eleyip onun yerine kendimiz mağaza açıyoruz. Bunun için ciddi anlamda mağaza sayısı artmıyor. Kendimize 2023 yılına kadar 500 mağaza hedefi koyduk. Özellikle yurtdışında Ortadoğu ve Asya ile yakından ilgiliyiz” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!