İletişim ve pazarlamada yeni bir dönem başlatacak çözümün, bu yıl İngiltere Premier Lig’deki 20 kulüp stadına kurulumu tamamlanacak.
Yeni nesil yayıncılık
Sistemin tanıtımı için düzenlenen basın toplantısında konuşan KoçSistem Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Barış Öztok, yeni nesil sayısal yayıncılığın Arçelik ve KoçSistem’in işbirliği sonucunda ortaya çıktığını belirterek, sistemin KoçSistem’in geliştirdiği Pixage adlı yeni nesil sayısal yayıncılık yazılımı ve Arçelik’in ürettiği donanımdan oluştuğunu söyledi.
10 bin ekrana PixageYeni nesil sayısal yayıncılık modeli sayesinde kişiselleştirilmiş mesajların hedef izleyici kitlelerine doğrudan iletilebildiğini anlatan Öztok, “Bu da iletişim ve pazarlamada yeni ufuklar açıyor. Bu modelle farklı içerikleri aynı anda birden fazla lokasyona, merkezden sunmak hiç de zor değil. Kurulacak altyapıda reklamverenin kendisinin de bir reklam mecrası olması hayal değil” dedi. Öztok, oluşturulan çözümün bugüne kadar yaklaşık 500 Arçelik ve Beko bayisinde kurulumunu yaptıklarını dile getirerek, Fida
Film’in tüm salonlarındaki yaklaşık 500 ekranda ‘Pixage’ ile yayın yapıldığını, 2009 sonunda toplam 10 bin ekranda ‘Pixage’ ile yayın yapılacağını kaydetti.
Arçelik Pazarlama Direktörü Murat Şahin ise, bu sistemin yurtdışındaki uygulamalarına ilk olarak Liverpool Stadı ile başladıklarını dile getirerek, “Bugün Anfield Road Stadyumu’na gittiğinizde tüm kurumsal alanlarda hatta VIP salonlarında dahi Beko’yu göreceksiniz. KoçSistem’in geliştirdiği ‘Pixage’ yazılımı ile Liverpool FC TV’nin içerikleri, Beko ekranlarından yayımlanıyor. İkinci projemiz West Bromwich Albion. Üçüncü stadımız Sheffield United, ardından İskoçya’da Celtic, Blackburn Rovers ve Queen’s Park Rangers sırası ile ilerliyoruz. Bu yıl İngiltere Premier Lig’deki 20 kulübün stadında kurulum tamamlanmış olacak. Önümüzdeki yıl ise 15 kulüp ile 35’e ulaşmayı hedefliyoruz” dedi.