Hopi'nin gözü dışarıda

Güncelleme Tarihi:

Hopinin gözü dışarıda
Oluşturulma Tarihi: Haziran 02, 2016 21:47

Boyner Grup’un başlattığı Hopi alışveriş uygulaması birinci yılını doldurdu. Hopi, 3.5 milyon üye sayısı ve 170 milyon TL alım gücü yarattı. Cem Boyner, “Hedefimiz Hopi’yi mobil icat olarak yurtdışına açmak” diyor.

Haberin Devamı

BOYNER Grubun alışverişte başlattığı Hopi uygulaması birinci yılını doldurdu. İlk yılında 3.5 milyon üye sayısına ulaşan Hopi ile yapılan alışveriş cirosu 2 milyar TL’yi bulurken müşteriye yarattığı alım gücü de 170 milyon TL oldu. Cem Boyner, “16 milyon müşterinin datasına sahibiz. Hedefimiz Hopi’yi bir mobil icat olarak yurtdışına açmak” dedi.

Boyner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Cem Boyner, Başkan Yardımcısı Ümit Boyner ve Genel Müdür Onur Erbay, Hopi’nin birinci yılı sonuçlarını anlatmak için bir sohbet toplantısı düzenledi. “Hopi piyasaya çıkalı tam bir yıl 37 gün oldu” diyen Cem Boyner, Hopi’ye hazır giyimden gıdaya, teknolojiden havayolu ulaşımına farklı sektörlerde faaliyet gösteren 60 markanın üye olduğunu söyledi. Hopi sayesinde bu markaların cirolarının da yüzde 15-18 arttığını belirten Boyner, “Hopi onlara da ilaç gibi geldi” dedi.

Boyner şöyle devam etti: “Yaklaşık 40 yıldır müşteri ilişkisi biriktiriyoruz. Şu anda bire bir tanıdığımız 16 milyon müşterimiz var. Kimisi 20-25 senelik hikayeye sahip. Bizim için en önemli varlık onlarla olan ilişkimiz. Hopi’yi ‘Müşteri ne ister, elimizdekiyle daha fazla ne verebiliriz’ diyerek bulduk. Üye sayımızı üç yıl içinde 5 milyona, marka sayısını da 100’e çıkarmayı hedefliyoruz. Bu sürede Hopi üyelerine 1 milyar paracık kazandıracağız.”

Hopi’yi Türkiye’nin mobil icadı olarak yurtdışına açmayı düşündüklerini de belirten Boyner, “En zoru terzi işi bölümü bitti. ABD ve Avrupa’dan Hopi’yle ilgilenenler var. Yatırımcılar dünyanın 1.5 – 2 yıl önünde gittiğimizi söylüyorlar” dedi.  

Perakende sektörünün indirimlerden yorulduğunu söyleyen Cem Boyner şunları ifade etti: “İndirimle sağlanan tek seferlik temas yerine Hopi, Paracık sayesinde müşteriyle uzun süreli bir ilişki kuruyor. Hem müşteriye hem markaya kazandırıyor. Üstelik kişisel bir alışveriş deneyimi de sunuyor. Bir masanın etrafındakiler Hopi’lerini açsalar yüzde 70’i farklı bir Hopi görür. Yıl sonunda Hopi’li sayısı kadar farklı Hopi olacak.”

Haberle ilgili daha fazlası: