GFK Strateji|MORI`yi satın aldı

Güncelleme Tarihi:

GFK Strateji|MORI`yi satın aldı
OluÅŸturulma Tarihi: Ekim 16, 2002 17:39

Türkiye'de halen ProCon GfK adlı şirketi ile faaliyet gösteren dünyanın 6 ve Avrupa'nın 4. büyük araştırma grubu GfK, Strateji|MORI'yi satın aldı.

Haberin Devamı

Stratejik pazarlama araÅŸtırmaları alanındaki çalışmaları ile tanınan Strateji|MORI, bundan böyle faaliyetlerini Strateji GfK adı altında sürdürecek.Â

GfK Türkiye'den yapılan açıklamada, ÅŸirketin Strateji/MORI'yi satın alarak müşterilerine daha iyi hizmet sunmayı hedeflediÄŸi bildirildi.Â

Açıklamada, bu satın alma ile birlikte İngiliz araştırma şirketi MORI'nin Türkiye pazarından çekilirken, GfK Türkiye'nin sektör lideri konumuna geldiği kaydedildi.

ProCon GfK'nin Türk yönetici ve kurucu ortakları Ali Levent Orhun ve Elçin Üner, satın almanın bir birleşme anlamına gelmediğini vurgularken, yeni grup bünyesinde ProCon GfK ve Strateji GfK'nın birbirinden bağımsız olarak faaliyetlerini sürdüreceklerini duyurdular.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!