Gelibolu sardalyası dünyaya tanıtılacak

Güncelleme Tarihi:

Gelibolu sardalyası dünyaya tanıtılacak
Oluşturulma Tarihi: Haziran 14, 2017 10:07

Üç girişimci, Gelibolu’nun asırlık lezzeti sardalya ve lakerdaya online platformlardan erişim imkanı sunan geliblue.com e-ticaret projesini hayata geçirdi. 

Haberin Devamı

Gelibolu’ya yerleşen Bahadır Karatekin, Yüksek İnşaat Mühendisi Aytan Ediz ve Megawatt Pazarlama Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Tolga Yücel, otuz beş yıllık dostluklarını yerel lezzetleri internet aracılığı ile erişilebilir kılarak taçlandırdı. “Bizim denizin lezzeti” sloganıyla yola çıkan çocukluk arkadaşı üç girişimci, Bahadır Karatekin’in Gelibolu’ya yerleşmesi ile önce asırlık bir lezzeti olan Gelibolu sardalyası ve lakerdasıyla tanıştı. Ardından geliblue.com e-ticaret projesini hayata geçirdi. Proje, Gelibolu’ya ait yerel lezzetlerin öncelikle Türkiye, sonrasında da dünya ile buluşmasına aracılık etmeyi amaçlıyor. 

TOLGA YÜCEL: “JAPONLARIN SUŞİSİ VARSA, TÜRKLERİN DE GELİBOLU SARDALYASI VAR”

Konuyla ilgili konuşan geliblue.com girişimcisi Tolga Yücel, “Bahadır, Gelibolu’ya yerleşince Aytan’la, onu ziyarete gittiğimizde gördük ki, Japonların suşisi varsa, Türklerin de Gelibolu sardalyası var. Yüzyıllardır bir gelenek olmuş ve inanılmaz lezzetli. Onun için, bizim denizin lezzetini yaygınlaştırıp, interaktif bir şekilde insanların da katkısı ile çeşitlendirerek, yerel kaynaklara farklı bir alternatif sunabilir miyiz diye yola çıktık. Bu lezzet, Gelibolu’da asırlardır üretiliyor. Üreticilerle ve markalarla konuştuk. Onları fikrimize ikna ettik. Sonra Gelibolu Belediyesi’nin de desteğini istedik. Ve önemli bir mücadele başlatmış olduk. Öncelikle buradaki ana markaların ürünleri ile başladık” dedi.

Haberin Devamı

Yücel, “Herkesin geri bildirimine açık bir yapımız var. E-ticaret sitemize tarifler koyduk, bunu müşterilerimizin katkısı ile geliştirmeyi hedefliyoruz. Daha gidecek çok yolumuz var” diyerek herkesi elinden geldiğince yerel lezzetlere destek olmaya çağırdı. 

 

 

BAKMADAN GEÇME!