“e-Devlet” engellilerin avucunda

Güncelleme Tarihi:

“e-Devlet” engellilerin avucunda
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 29, 2018 20:23

ULAŞTIRMA ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan, uygulamaya alınan yeni hizmetle e-Devlet Kapısı’nı (www.turkiye.gov.tr) kullanan işitme engelli vatandaşların, ihtiyaç duydukları çağrı merkezi hizmetini mobil uygulamalar üzerinden de alabileceklerini söyledi.

Haberin Devamı

Turhan, ulaşımın her alanında engelleri kaldırmak için çalıştıklarını dile getirerek, TÜRKSAT tarafından yapılan “e-Devlet’te Engel Yok Projesi” kapsamında işitme engellilere yönelik 2015’te uygulamaya alınan Görüntülü Çağrı Merkezi Hizmeti’nin, mobil uygulamalar üzerinden de hizmete açıldığını belirtti.

Turhan, şunları kaydetti:

“İşitme engelli vatandaşlarımız, Görüntülü Çağrı Merkezi Hizmeti uygulamasını Apple App Store ve Google Play Store uygulama marketlerinden indirerek kullanabilecek, işaret dili veya yazı kullanarak mobil cihazlar üzerinden kolay bir şekilde operatörlerimizle iletişim kurabilecek. Ayrıca vatandaşlarımız, sorularını, sorunlarını, isteklerini ve önerilerini daha kolay ve rahat bir şekilde bildirecek ve çözüme kavuşturabilecek.” 

 

Haberin Devamı
 

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!