Dördüncü kuşakla büyümeye devam

Güncelleme Tarihi:

Dördüncü kuşakla büyümeye devam
Oluşturulma Tarihi: Haziran 09, 2021 07:00

Çanakkale'nin Kemallı Köyü’nde üretilen zeytinyağları ile dünyaya açılmaya hazırlanan ‘Elbeten’ markasının hikâyesi 1954 yılına dayanıyor.

Haberin Devamı

Ramazan Çetin’in o yıllarda diktiği zeytin fidanları ile aile şirketinin temeli atılıyor. Büyükbabanın başlattığı yolculukta görevi devralan genç nesil, alınan eğitimler ve yapılan yatırımlarla bugün çok başka bir noktada. 67 yıllık serüvende ailenin dördüncü kuşak temsilcisi mimar Elif Yeniev, “Küçük çapta bir ticaret başlatmak amacıyla dikilen zeytin fideleri dördüncü kuşağa ışık tutuyor. Seneler hızla geçip giderken büyükbabamızın vefatı sonrası anneannemiz Zeynep Övgün, annem Betül Yeniev ve babam Ali Yeniev işleri daha da ilerleterek büyükbabamızın mirasına dört elle sarılıyorlar. Bugün, bu mirasın dördüncü kuşak temsilcisi olarak ben Elif Yeniev, 1954’te temelleri atılan bu eşsiz lezzetin evlere, işyerlerine ulaşmasını sağlıyorum” dedi.

Haberin Devamı

DÜNYAYA AÇILIYOR

İç pazardan gelen talepler doğrultusunda Elbeten’i her geçen gün daha fazla büyütmek istediklerini belirten Elif Yeniev, “Bu kapsamda yatırımlarımıza devam ediyoruz. Türkiye’nin zeytin ve zeytinyağı kalitesi dünya sıralamasında önemli bir noktada. Ancak Türkiye’deki zeytin ve zeytinyağı kalitesi markalaşma anlamında dünyada maalesef çok yer edinemedi. Elbeten olarak Türk zeytin ve zeytinyağı kalitesini tüm dünyaya ispatlamak istiyoruz. Natürel sızma zeytinyağı ve doğal zeytinyağlı sabun ürünlerinde tüm hayalimiz iç pazarın yanı sıra dünyaya açılabilmek. Bu kapsamda çalışmalarımıza ve yatırımlarımıza başladık. Bu hayalimizin ilk adımı Irak oldu. Şu anda Irak’taki market ve restoranlarda Elbeten’i görebilmeniz mümkün. Yoğun talep alıyoruz. Şimdi hedefte Avrupa ülkeleri var. Şu anda Almanya ve Fransa için görüşmelerimiz sürüyor.

Çok yakında Avrupa ülkelerini de Türk zeytinyağı ve Elbeten kalitesiyle tanıştırmayı arzuluyoruz.

Bu doğrultuda üretim, markalaşma ve pazarlama yatırımlarımızı tamamladık. 2021 sonunda Avrupa’daki mağaza ve restoranlardaki yer almayı hedefliyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!